מילנר: "מסי קרא לי חמור בחצי גמר האלופות"

ג'יימס מילנר עם ליונל מסי
ג'יימס מילנר עם ליונל מסי | Gettyimages

האנגלי הבינלאומי חשף כי במהלך המשחק הראשון בין ברצלונה לליברפול בקאמפ נואו, כינה אותו הפרעוש מספר פעמים במילה המעליבה וזעם על המשחק הקשוח שלו

(גודל טקסט)

את החודשיים האחרונים יציינו ברצלונה וליאונל מסי כמאכזבים מאוד. מלבד הזכייה באליפות, ההדחה מליגת האלופות הייתה כואבת במיוחד, ואם זה לא הספיק, אתמול (שבת) הם הפסידו בגמר גביע המלך לוולנסיה מה שממנע מהם דאבל שלישי בארבע שנים.

ג'יימס מילנר, שחקנה של ליברפול, סיפר לדיילי מייל האנגלי כי במהלך חצי הגמר הראשון בין שתי הקבוצות, ליאו מסי כינה אותו מספר פעמים במהלך המשחק "חמור" ואף זעם על האגרסיביות שלו. 

עוד הוסיף מילנר שבדרך לחדר ההלבשה הארגנטינאי לא נרגע והמשיך "הוא זרק לעברי דברים בספרדית, הבנתי שזה שם של חיה, וצעק לעברי מספר פעמים "חמור", אך בספרדית מכנים כך אנשים שמתקלים הרבה. אני לא חושב שהוא ידע שאני מבין קצת ספרדית, ונראה היה שהוא לא שמח בכלל".

מילנר התראיין במסגרת ההכנות לגמר ליגת האלופות שיתקיים בעוד שישה ימים, בו תפגוש קבוצתו את טוטנהאם. ליברפול סיימה כזכור במקום השני בפרמיירליג לאחר מאבק צמוד עם מנצ'סטר סיטי והמטרה כעת היא להניף את הגביע בעל האוזניים הגדולות לראשונה מאז 2005.

 
מאוכזב מסיום העונה. ליונל מסי (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי