צפו: 20 שנה אחרי הגמר, יונייטד הביסה 0:5 את באיירן

דייויד בקהאם
דייויד בקהאם | AFP

לעיני מעל 60 אלף צופים באולד טראפורד, נפגשו ותיקי המועדונים שלפני עשרים שנה בדיוק התמודדו בגמר האלמותי של ליגת האלופות שהסתיים ב-1:2. גם הפעם סולשיאר כבש, בקהאם חגג ופרגוסון הריע מהקווים

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
עשרים שנה בדיוק עברו מאותו גמר אלמותי בין מנצ'סטר יונייטד לבאיירן מינכן בליגת האלופות, שכידוע הסתיים ב-1:2 לזכות השדים האדומים. בדקה ה-90 הבווארים עוד הוליכו משער של מריו באסלר בדקה השישית, אבל טרי שרינגהאם דקה בתוך תוספת הזמן ואולה גונאר סולשיאר, מנג'ר יונייטד כיום, שלוש דקות אחרי שמלאו 90 דקות להתמודדות, הפכו את התוצאה בדרך לזכייה המטורפת בקאמפ נואו.


הערב (ראשון), לציון עשרים שנה לאותו משחק, עלו על כר הדשא באולד טראפורד קבוצות הוותיקים של מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן, וכך זכינו לראות שוב את אותם כוכבי ענק משתעשעים עם הכדור ומהמשחק שהם כה אוהבים – והפעם זה הסתיים ב-0:5 מוחץ לזכות הקבוצה של סר אלכס פרגוסון, שחזר לעמוד על הקווים למשחק חד פעמי לעיני 61,175 צופים. סולשיאר כבש ראשון כבר בדקה החמישית, דווייט יורק הכפיל בדקה ה-30, ניקי באט קבע 0:3 בדקה ה-79 ואת שני השערים האחרונים כבשו לואיס סאהה ודייויד בקהאם.


כאמור את יונייטד ייצגו בין השאר דייויד בקהאם, גארי נוויל, פול סקולס, ניקי באט, דווייט יורק ואנדי קול שוב שיתפו פעולה בחוד, יאפ סתאם, פטר שמייכל עמד בין הקורות וענד את סרט הקפטן ובנוסף זכינו לראות את סולשיאר ושרינגהאם, כובשי השערים ב-1:2. מנגד, גם באיירן מינכן הגיעה עם רבים מכוכביה בעבר, אם כי סגל אולי קצת פחות נוצץ שכלל את רוי מקאיי, ג'ובאני אלבר, לותר מתיאוס עם סרט הקפטן, זה רוברטו, שטפן אפנברג וסמואל קופור. 



אגדות גם 20 שנה אחרי. ותיקי מנצ'סטר יונייטד (Gettyimages)


2️⃣0️⃣ years on… #MUFC#Treble99pic.twitter.com/EFQaGWoLSn

— Manchester United (@ManUtd) May 26, 2019



#Treble99 action shots #MUFC still lead 2-0 with 60 minutes on the clock. pic.twitter.com/mVEcwPB9UL

— Manchester United (@ManUtd) May 26, 2019


We're back out for the second half – more of the same, please!

Text Treble5 to 70233 to donate £5 or head to: https://t.co/ZsO7r6g2lIpic.twitter.com/DX4cDynDxl

— Manchester United (@ManUtd) May 26, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי