הארי קיין אישר: "אני אהיה כשיר בזמן לגמר ליגת האלופות"

הארי קיין
הארי קיין | AFP

כוכב טוטנהאם מחלים מהפציעה בקרסול שגרמה להשבתתו נגד סיטי, וסיפר בראיון: "לקחתי את הזמן לאט, עבדתי לבד ועכשיו אני מתאמן עם הקבוצה. אם הגמר היה מתקיים היום, הייתי יכול לשחק. עכשיו המאמן צריך להחליט"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

חדשות טובות לאוהדי טוטנהאם, פחות משבוע לפני גמר ליגת האלופות נגד ליברפול: הארי קיין, שנפצע לפני כחודש וחצי ברבע הגמר נגד מנצ'סטר סיטי, יהיה כשיר למשחק הגורלי ביותר בהיסטוריה של המועדון.

קיין התראיין הערב (שני) באנגליה וסיפר על מצבו: "אפילו אם הגמר היה היום הייתי כשיר לשחק. אני מרגיש טוב. התחלתי לגשש האם אני יכול לחזור בסוף השבוע שעבר ועד כה לא היו בעיות. השבוע אני אתאמן כדי להגיע בכושר טוב ככל האפשר, ואז זו ההחלטה של המאמן. כמו שאמרתי, אני מרגיש טוב. המאמן יבחן את המצב ויחליט אם אני יכול לשחק או לא. אבל עד עכשיו אני מרגיש טוב ומוכן".

"עשיתי הרבה עבודה עם עצמי כדי לחזור במצב טוב לאימונים עם הקבוצה", הוסיף קיין, "מאז הפציעה עשיתי הכל והתאמנתי כל הזמן. במקום שאני נמצא עכשיו, אני יכול לשחק נגד כל קבוצה".

קיין פצוע על הספסל.
קיין פצוע על הספסל. "אני אתאמן כדי להגיע בכושר טוב" (AFP)

הפער בין סיום הליגה לגמר: "זה בהחלט עזר. מרגע שנגמרה העונה יכולתי לתכנן יותר ברור את תהליך ההחלמה שלי ולקחת את הזמן בצורה יותר מסודרת. זה לקח יותר זמן מפציעות אחרות, אבל עבדנו על זה. לקחתי את הזמן לאט ועכשיו אני מוכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי