מאוריסיו פוצ'טינו: "לא אומר אם קיין ישחק, חושבים על זכייה"

מאורסיו פוצ'טינו, הוגו לוריס
מאורסיו פוצ'טינו, הוגו לוריס | Gettyimages

מאמן טוטנהאם דיבר במסע"ת לקראת גמר ליגת האלופות נגד ליברפול: "המסע הזה פשוט לא יאומן, אני כל כך גאה בשחקנים שלי". לוריס הוסיף: "הולך להיות משחק פנטסטי, חשוב ליהנות ברגע הזה"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם עלתה לראשונה בתולדותיה לגמר ליגת האלופות אחרי דרמות רבות, והיא כעת לא מוכנה לעצור דווקא בוונדה מטרופוליטנו במשחק מחר (שבת, 22:00) ההיסטורי עבורה נגד ליברפול כדי להשיג את הגביע היוקרתי לראשונה בתולדותיה.

הוגו לוריס דיבר לקראת המשחק: "יש לנו שילוב טוב בין השחקנים הצעירים והוותיקים, זה הולך להיות משחק פנטסטי. כן שחקן חשוב וכולנו מוכנים לעשות את המאמץ האפשרי".

"בתור ספורטאי מאוד חשוב לי ליהנות, צריך לעבוד ביחד בכל אימון ואם אנחנו בשלב זה של התחרות זה מראה שאנחנו קבוצה ראויה. זו זכות להיות נבחרת כל כך מוצלחת כמו צרפת, זה לא היה אפשרי לזכות במונדיאל ללא החיבור בקבוצה ואותו דבר גם לגבי ליגת האלופות".

מאורסיו פוצ'טינו נשאל בתחילה אם הארי קיין ישחק: "היריבים לא יודעים, יש לנו עוד אימון אחד ואז נחליט".


פוצ'טינו לא חשף אם קיין ישחק בגמר (AFP)

המאמן המשיך ואמר: "המסע לגמר הוא לא יאומן, תענוג לאמן את חבורת השחקנים הזאת. אני כל כך גאה בהם, הם באים עם ראש פתוח ומקבלים את כל ההוראות שלנו".

"ברגע שאתה מגיע לגמר אתה חושב על זכייה, אבל אנחנו מכבדים את היריבה שלנו. ליברפול היא קבוצה נהדרת, יחד עם מנצ'סטר סיטי היא הכי טובה באנגליה, וגם לפני שנה הם היו בגמר. כל הקרדיט מגיע ליורגן קלופ, יש להם שחקנים מעולים ומועדון נהדר. האנרגיה של השחקנים שלי, גם אלו שלא משחקים, בחדר ההלבשה תכריע".

"הדבר הכי חושב הוא לשמש דוגמה ולכבד את המעמד. אין ספק שהדבר הכי חשוב הוא להגיע מוכן, אבל זה לא יהיה קל כי כ השחקנים יסחבו מטען רגשי רב. לכם אנחנו חייבים לשחק בחופשיות. כשאתה ילד אתה לא חושב שמיליארד אנשים צופים בך, אנחנו עוזרים זה לזה ותקשורת טובה היא המפתח".


"ליורגן קלופ מגיע הקרדיט על הצלחתה של ליברפול" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי