סלאח: "הסתכלתי על התמונה מקייב לפני הגמר, זה חיזק אותי"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

הכוכב המצרי של ליברפול חשף כיצד השפיע עליו הגמר בעונה שעברה, שהסתיים עבורו בפציעה ובהפסד לריאל מדריד, וגם השווה בין הפנדל שכבש נגד טוטנהאם לבין זה שהעלה את מצרים למונדיאל: "הפעם היה קל יותר"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
לפני שנה, עוד במהלך גמר ליגת האלופות 2018 בקייב, צולם מוחמד סלאח כשהוא שוכב על כר הדשא, ממרר בבכי ומבין שעליו לסיים את ההתמודדות בשלב מוקדם, עוד לפני הדקה ה-30 .ליברפול התקשתה בלעדיו ואיבדה את הגביע השישי שלה לריאל מדריד, אלא שכעבור שנה, אתמול (שבת) במדריד, היא ניצחה 0:2 את טוטנהאם והמצרי וחבריו סגרו מעגל עם זכייה מרשימה בליגת האלופות.


"הסתכלתי על התמונה הזו לפני המשחק", סיפר היום סלאח, שכבש פנדל כבר בדקה השנייה נגד התרנגולים בדרך לתואר אלוף אירופה, "זו תמונה שלא הסתכלתי עליה זמן רב. הייתי מאוד מאוכזב מהפציעה, נאלצתי לרדת מהמגרש אחרי 30 דקות, אז הסתכלתי על התמונה ואמרתי לעצמי 'קדימה'. זה נתן לי המון מוטיבציה לנצח הפעם. אני מאמין בגורל".


לקראת העונה הבאה הצהיר המצרי: "ליגת האלופות זהו התואר הראשון שזכינו בו, תואר מאוד מיוחד, אבל זו רק ההתחלה. בעונה הבאה ננסה לזכות בפרמיירליג, אחרי שהעונה זו הייתה הפעם הראשונה שהיינו במאבק האליפות. לפני שנתיים נאבקנו על הליגה האירופית ובעונה שעברה על ליגת האלופות, השנה כבר הפסדנו את האליפות על חודה של נקודה. ממוצע הגיל אצלנו הוא 26/27, אנחנו קבוצה צעירה שעדיין צוברת ניסיון ולומדת".



התמונה המדוברת עליה הסתכל סלאח רגע לפני הגמר נגד טוטנהאם (Gettyimages)


כשנשאל לסיום על האחריות שלקח כשניגש לבעוט פנדל בשלב כה מוקדם במשחק, השיב: "כבשתי פנדל מכריע ששלח את מצרים למונדיאל אחרי 28 שנות היעדרות, אז הפנדל הזה היה קל יותר. לבעוט בגמר ליגת האלופות מראה את הרצון לזכות בתואר".


סגירת מעגל הייתה זו גם עבור ג'ורדן הנדרסון, כפי שסיפר אביו בראיין שנצפה מתחבק איתו ארוכות מיד לאחר שריקת הסיום, באחד הסרטונים היותר אמוציונליים שתועדו בדקות לאחר שזכייתה של ליברפול הפכה לרשמית: "כשהוא היה בן 10 לקחתי אותו לגמר ליגת האלופות במנצ'סטר. בעת המנגינה של ליגת האלופות, ג'ורדן אמר לי 'אשחק בגמר יום אחד'. הוא עשה את זה פעמיים וכעת גם זכה. אני מאושר עבורו. אני האדם הגאה ביותר בעולם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי