קלופ: "התרגשתי לראות אנשים מאושרים ככה, אפילו בכיתי"

ליברפול חוגגת זכייה שישית בליגת האלופות
ליברפול חוגגת זכייה שישית בליגת האלופות | Gettyimages

מעל חצי מיליון אוהדי ליברפול חגגו את הזכייה השישית: "אם אתה ילד קטן, אני לא חושב שיש קבוצה אחרת בעיר להתחיל לאהוד", הוסיף המנג'ר. ואן דייק נבחר למצטיין הגמר: "השגנו יותר משציפיתי ביום שהגעתי לכאן"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
כ-750,000 אוהדי ליברפול מילאו את רחובות העיר וחגגו עם קבוצתם האהובה את הזכייה השישית בליגת האלופות. לראשונה מאז 2005 ואחרי שני גמרים שהסתיימו בהפסד, הצליחו המייטירדס להשיב לעיר את הגביע בעל האוזניים הגדולות ובכך, אולי, השכיחו במעט את הטעם המר שהותירה עונת 2018/19 בפרמיירליג – עונת שיא עבור יורגן קלופ ושחקניו, אבל עדיין כזו שהסתיימה בנקודה פחות מהאלופה מנצ'סטר סיטי.


שחקני ליברפול, שרובם ככולם זכו לראשונה בתואר (להוציא את ג'רדאן שאקירי שעשה זאת גם עם באיירן מינכן), לא ידעו את נפשם מרוב אושר ואחרי לילה כמעט ללא שינה, כפי שהעידו, המשיכו את החגיגה גם ברחובות העיר. קלופ, שעצר רצף של שישה הפסדים במשחקי גמר, לא הפסיק לסמן עם אצבעותיו את הספרה "6" בזמן שהוא לוגם מבקבוק הבירה שבידו: "אין לי מילים לתאר את מה שהיה פה, אפילו בכיתי קצת מקבלת הפנים הזו. כשיש לך קשר עין עם אנשים ואתה רואה כמה אושר אתה מסב להם, זה נוגע בך. תודה לאלוהים על כך שהמצב השתנה וכעת אנו זוכים לחגוג. אני לא יודע כמה תושבים חיים בליברפול, אבל איזו קבוצה יאהדו כעת הילדים הקטנים? אני לא חושב שיש אפשרות אחרת מאשר ליברפול כרגע. תודה על היום, זה היה מטורף!".


הקפטן ג'ורדן הנדרסון, שמסרב לשחרר את הגביע לזמן רב, הוסיף לדברי המנג'ר: "חיכינו למצעד הזה אחרי החגיגות בלילה וזה היה פשוט מדהים. זה מדהים לחזור לעיר עם הגביע ולראות את כל האוהדים מחכים לנו וחוגגים איתנו".


You'll Never Walk Alone. pic.twitter.com/AO1ejUnYco

— Liverpool FC (@LFC) June 2, 2019


אחד משחקני העונה, וירג'יל ואן דייק שהגיע בינואר שעבר ומאז זוכה לטייטל הבלם היקר בהיסטוריה, לפחות בינתיים, זכה בתואר מצטיין משחק הגמר ועוד אתמול בחגיגות הצהיר: "אני חושב שבעונה הבאה אנחנו יכולים להשיג יותר, אבל כבר עכשיו עברנו את הציפיות איתן הגעתי לליברפול. עשינו משהו מיוחד וזה מדהים לראות מה זה עשה לעיר וכמובן שגם למועדון. אני גאה ומאושר להיות כאן ומקווה שנוכל לשחזר ימים כמו זה".


Unbelievable, thank you Reds! #YNWApic.twitter.com/Y2Q5iuRJjR

— Virgil van Dijk (@VirgilvDijk) June 2, 2019


ג'ורג'יניו ויינאלדום,
גיבור חצי הגמר נגד ברצלונה: "קשה לי להסביר במילים את מה שהיה פה. זה משהו שצריך להרגיש. תראו כמה אנשים הגיעו לפה לראות אותנו נוסעים על אוטובוס ברחבי העיר, זה יותר משציפיתי. יש כאן סבים, סבתות, תינוקות, אנשים בכל הגילים – זה מראה עד כמה התואר הזה חשוב לעיר".


pic.twitter.com/Bp9MwBVrdH

— Liverpool FC (@LFC) June 2, 2019

"This is fabulous. This is something we'll never forget."

Head to @LFCTV GO for brilliant interviews from today's #UCL trophy parade with @JHenderson, Jürgen Klopp, @Alissonbecker, @DivockOrigi, @VirgilvDijk and many more

— Liverpool FC (@LFC) June 2, 2019

BEAUTIFUL!! ❤️ #SixTimespic.twitter.com/UJUXoz9Y3W

— Liverpool FC (@LFC) June 2, 2019
עוד באותו נושא: יורגן קלופ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי