2:3 לאיינדהובן על באזל בזכות שני שערים בתוספת הזמן

שחקני איינדהובן חוגגים
שחקני איינדהובן חוגגים | האתר הרשמי

השווייצרים היו בדרך לניצחון חוץ מפתיע בזכות שני בישולים גאוניים של צופי לאייטי (45+1) ולבלאנטה (80) אחרי יתרון מוקדם של ברומה (14), אבל לאמרס (90) ומאלן בעקב (93) השאירו את היתרון בבית לפני הגומלין

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תחל את המסע האירופי שלה רק מחר, אבל הסיבוב השני החל כבר היום (שלישי) עם חמישה משחקים. במשחק המוקדם נפרדו ויקטוריה פלזן ואולימפיאקוס בתיקו 0:0, ומאוחר יותר פגשה איינדהובן את באזל, שגברה עליה 1:2 בחוץ.


עם הרכב מלא שכולל את ברחווין בחוד ודומפרייס בהגנה, איינדהובן תקפה כבר מהפתיחה ובדקה ה-14 עלתה ליתרון. דונייל מאלן סיים מתפרצת עם בעיטה לשער אותה הצליח השוער השווייצרי ג'ונאס אומלין להדוף, אבל ג'פרי ברומה דחק פנימה את הריבאונד. איינדהובן קיוותה לשמור על היתרון כך שיספיק לה לגומלין אך עוד לפני הירידה להפסקה, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, לוקה צופי זיהה חור בהגנה ההולנדית ושלח כדור עומק אדיר לאלביאן אייטי שהשווה.


איינדהובן לא הצליחה להתאושש מהשער, ובמחצית השנייה נראתה כבויה וחסרת מחץ. השווייצרים זיהו את החולשה ותקפו, ובדקה ה-80 גם השיגו את שער הניצחון. צופי רשם עוד בישול כשהגביה כדור קרן היישר לראש של אדר בלאנטה, שנגח מרחוק אבל הצליח להכניע את ז'רון זוט וקבע 1:2. האורחת חשבה שהיא בדרך לניצחון חוץ מפתיע, יוקרתי וחשוב, אבל בדקות הסיום נרדמה בהגנה ואיפשרה לברחווין להקפיץ בישול ענק לסאם לאמרס שעשה שוויון דרמטי. נגמר? ממש לא. בדקה ה-93 הגיע מאלן, שכמעט היה רשום על השער הראשון, ועם העקב הוא כבש 2:3 הזוי.




הגומלין ייערך בעוד שבוע בבאזל, שתקווה להיעזר בשני שערי החוץ היקרים. המנצחת במפגש הכפול תפגוש את לינץ האוסטרית, שעלתה אוטומטית לסיבוב השלישי.


תוצאות נוספות
סבורטאלו טביליסי – דינמו זאגרב 2:0


דה ניו סיינטס – פ.צ. קופנהאגן 2:0


סוטייצקה – אפואל ניקוסיה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי