הובאן הדליק את אוהדי ב"ש, פטרסקו: "האימון המסכם – בדלתיים סגורות"

יונתן כהן
יונתן כהן | אודי ציטיאט, קלוז'

אחרי שגברה על דינמו בוקרשט וטיפסה זמנית לפסגה, קלוז' תנחת הערב בישראל במטרה להסתגל לחום הכבד לקראת הגומלין נגד מכבי ת"א (שלישי ב-19:45, ספורט4). הקשר בסגל: "יאללה הפועל", גם צוקודאן עשוי לשחק

(גודל טקסט)
יממה לאחר שגברה בהרכב משני 0:1 על דינמו בוקרשט בליגה הרומנית וטיפסה זמנית לפסגה, קלוז' נחתה הערב (ראשון) בישראל לקראת משחק הגומלין נגד מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (שלישי ב-19:45, ישיר בספורט4) ובמועדון חוששים מדבר אחד: עומס החום.


המאמן דן פטרסקו דורש שהאימון המסכם שייערך בנתניה ביום שני יתקיים בדלתיים סגורות וברומניה טוענים שאנשי קלוז' החליטו להקדים את ההגעה לישראל במטרה להתרגל לחום הכבד, שצפוי לעמוד על 37 מעלות ו-80 אחוז לחות במהלך המשחק.


מי שנכלל בסגל למשחק בנתניה הוא אובידיו הובאן, אקס הפועל באר שבע, שלא היה ב-18 במשחק הראשון בו ניצחה קלוז' את אלופת ישראל 0:1. "אני בא הביתה, יאללה הפועל", כתב הקשר בעמוד האינסטגרם שלו עוד לפני ההמראה.


שחקן נוסף שלא שיחק במשחק הראשון ועשוי לקבל את הקרדיט הוא החלוץ ג'ורג'ה צוקודאן, אחד השחקנים המשמעותיים של קלוז', שהחלים וצפוי להתחיל על הספסל בנתניה. "אם נצטרך אותו בשלב כזה אחר, הוא יהיה מוכן", הבהיר פטרסקו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I am coming home❤️(yalla hapoel)

A post shared by ovi (@ovihoban) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי