מכבי ת"א תפגוש את סודובה בליגה האירופית, סלטיק עלתה

ראיין כריסטי
ראיין כריסטי | Mark Runnacles/Getty Images

הצהובים הודחו מליגת האלופות ויאבקו על ההעפלה לפלייאוף נגד הקבוצה הליטאית, שהביסה 0:5 את טרה פנה מסן מרינו. ניר ביטון רשם 70 דקות בניצחון אלופת סקוטלנד 0:1 על נומה קאליו. באזל הדהימה את פ.ס.וו

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הודחה הערב (שלישי) מליגת האלופות אחרי תיקו 2:2 נגד קלוז' ו-3:2 לרומנים בסיכום שני המשחקים, אבל דרכה האירופית לא הסתיימה. היא תעבור לסיבוב השלישי של הליגה האירופית, שם תפגוש את סודובה הליטאית שהביסה 0:5 את טרה פנה מסן מרינו (0:10 בסיכום שני המשחקים). לקלוז', לעומת זאת, מחכה מפגש נגד הקבוצה הכי ישראלית שעוד נשארה במפעל – סלטיק של ניר ביטון וחאתם עאבד אלחמיד, שגברה 0:2 על נומה קאליו (0:6 בסיכום).


סודובה – טרה פנה 0:5
לקבוצה מסן מרינו מעולם לא היה סיכוי, גם נגד קבוצה שלא נחשבת פייבוריטית גדולה במפעל. מכבי ת"א יצטרכו להיזהר ממיכרת תופצגיץ' הבוסני, כוכבה של סודובה, שהוסיף שלושער על השער שכבש במשחק הראשון והוביל את קבוצתו ל-0:5 שני ברציפות. גם סמיר קרלה כבש, וסנדרו גוטאל הוסיף אחד בדקה ה-89 כדי להפוך את העניין לרשמי. המשחק הראשון ייערך בנתניה כבר בחמישי הבא, והקבוצה של איביץ' תצא לגומלין בליטא שבוע לאחר מכן.




נומה קאליו – סלטיק 2:0
העולה במפגש הזה נקבעה כבר אחרי המשחק הראשון, שנגמר ב-0:5 מהדהד, ויש שיגידו שעוד לפניו. הפעם הסקוטים לא התעללו בחבורה האסטונית החביבה, והסתפקו בשער עצמי של אלכסנדר קוליניטש בדקה ה-10 ובשער נהדר של מריאן שבד בדקה ה-94 כדי לרשום העפלה לסיבוב השלישי שם הם צפויים לעבור את קלוז'. ניר ביטון פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-70, בעוד חאתם עאבד אלחמיד שעדיין לא נרשם לא יכול היה להשתתף.


באזל – פ.ס.וו איינדהובן 1:2 (4:4)
ההפתעה הגדולה של הערב נרשמה בשוויץ במסלול הלא אלופות כאשר באזל חלפה על איינדהובן ההולנדית. אחרי 2:3 שהולנדים במשחק הראשון באזל הגיבה במהרה ועלתה ליתרון מהיר כבר בדקה השמינית לאחר פצצה אדירה של ארווין קומארט. ברומה הפורטוגלי קבע 1:1 עם נגיחה חזקה בדקה ה-23, וריקי ואן וולפסווינקל השיג את הניצחון הביתי עם דחיקה מקרוב שקבע 4:4 בצמד שני המפגשים והעלה את באזל לשלב הבא בזכות יתרון של שערי חוץ.





תוצאות נוספות
אפואל ניקוסיה – סוטייסקה ניקשיץ' 0:3 (0:4 בסיכום)
דינמו זאגרב – סבורטלו טביליסי 0:3 (0:5 בסיכום)
פרנצווארוש – ואלטה 1:1 (2:4 בסיכום)
אולימפיאקוס – ויקטוריה פלזן 0:4 (0:4 בסיכום)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי