סלטיק בהלם לאחר ההדחה, ניל לנון: "אכזבה עצומה"

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | Ian MacNicol/Getty Images

אלופת סקוטלנד תחמיץ את ליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות, אכזבה לאלחמיד שבישל שער. המאמן זעם: "ספגנו שערים משוגעים, ירינו לעצמינו ברגליים". באנגליה ביקרו: "הקבוצה בכאוס". המטרה: הליגה האירופית

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
 בשני מחזורי הפתיחה בסקוטלנד כבשה האלופה סלטיק לא פחות מ-12 שערי ליגה. בקבוצה של ניל לנון לא האמינו שאחרי תוצאה מעולה מהמשחק בקלוז' (תיקו 1:1) – תגיע מפלה עצומה דווקא בבית. אלא שסלטיק נכנעה אתמול (שלישי) 4:3 לקבוצה הרומנית בביתה והודחה מליגת האלופות. סלטיק כבר הצליחה לבצע מהפך ולעלות ליתרון 1:2 משערים של ג'יימס פורסט ואודסונה אדוארד, אך זה לא הספיק לה . יחד עם הכישלון מהעונה שעברה, אז הודחה על ידי אא"ק אתונה היוונית – הרי ששנה שנייה ברציפות שסלטיק תיאלץ להסתפק במפעל השני בחשיבותו, אם תעפיל.


בעוד חאתם עבד אלחמיד נראה טוב ובישל את השער השני, ניר ביטון צפה מהספסל. ביטון יוכל להתנחם בכך שכבר חווה את ליגת האלופות, בניגוד למגן/בלם שלא הצליח להעפיל למפעל עם הפועל באר שבע.


המאמן ניל לנון נראה שבור לאחר ההדחה: "רק אנחנו אשמים במה שקרה, זו אכזבה עצומה עבור כולם. נצטרך לדעת לקבל את הביקורת שתגיע, אבל בעיקר: להתארגן מחדש ולוודא שנגיע לשלב הבתים בליגה האירופית. לאחר חצי שעה הצלחנו לחזור למשחק אבל ירינו לעצמינו ברגליים עם השערים שספגנו, זה משוגע. צריך לחסום את ההרמות, צריך לשלוט בכדורי הגובה ברחבה. הובלנו פעמיים ואיבדנו את זה, כאילו זרקנו את השלט. ואסור שזה יקרה".




על המחצית הראשונה: "היינו פאסיביים מדיי, ועוד במשחק בית. חסרנו קצב משחק, חסרנו אגרסיביות, אני לא יודע מניין זה בא, זה מאכזב אותי מאוד. אף בורג במכונה שלנו לא עבד".


ב-"BBC" האנגלי נמתחה ביקורת קשה: "אלופת סקוטלנד שרויה בכאוס. הקהל הגיע נרגש לקראת המשחק אך רוב האוהדים היו מבולבלים מהבחירות של המאמן להרכב הראשון". עוד נכתב: "קלוז' ניצלה כל דונם חופשי שסלטיק העניקה לה, הייתה במצב פיזי טוב יותר ונראתה קבוצה חזקה יותר. המשחק המשוגע הזה הפך לסיוט של סלטיק".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי