זאגרב ניצחה את רוזנבורג, 0:4 לאולימפיאקוס על קרסנודאר

שחקני דינמו זאגרב
שחקני דינמו זאגרב | Laszlo Szirtesi/Getty Images

פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות: אלופת קרואטיה ניצחה 0:2 בביתה והיא קרובה לשוב למפעל הבכיר לאחר שלוש שנים, סגנית אלופת יוון דרסה את הקבוצה הרוסית. הכוכב האדום בלגרד השיגה 2:2 נגד יאנג בויז בשוויץ

(גודל טקסט)
מחזור המשחקים הראשון של סיבוב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות ננעל הערב (שלישי) עם שלושה משחקים נוספים, דינמו זאגרב השיגה מקדמה משמעותית בזכות 0:2 ביתי, הכוכב האדום חילצה 2:2 בשווייץ לקראת הגומלין ב'הר הגעש' בבלגרד ואולימפיאקוס ניצחה 0:4 את קרסנודאר.


דינמו זאגרב – רוזנבורג 0:2
לאחר שהתפוצצה על פרנצווארוש בסיבוב הקודם לאלופת קרואטיה נותרה משוכה אחת בלבד לקראת חזרה לליגת האלופות אחרי היעדרות של שלוש שנים, אלופת נורבגיה רוזנבורג. זאגרב שאירחה את המשחק, קיבלה מתנה מהנורבגים כבר בדקה השביעית כאשר החלוץ ברונו פטקוביץ' הוכשל ברחבה, כאשר דקה שחקן ההתקפה לא התבלבל והעלה את קבוצתו ליתרון מוקדם. בדקה ה-28 מיסלאב אורשיץ' הכפיל לאחר מתפרצת אדירה וקבע את תוצאת המשחק.


יאנז בויז – הכוכב האדום בלגרד 2:2
לפני שנה בדיוק הכוכב האדום עלה כנגד כל הסיכויים לליגת האלופות לאחר אותה תוצאת חוץ נגד רב בול זלצבורג ומואנס דאבור, שכבש את שני השערים, בזכות 0:0 ביתי. הפעם הקבוצה הסרבית התארחה ראשונה ולמרות היתרון היחסי הקבוצה יכולה להיות מאוכזבות. רוג'ר אסאלה העלה את השוויצרים ליתרון מוקדם בדקה השביעית, אך הכוכב האדום איזן בדקה ה-18 לאחר שער של מילוש דגנק והשלימה מהפך בדקה הראשונה של המחצית השנייה לאחר כיבוש של מתאו גרסיה, לרוע מזלם, גיום הוארו הוותיק איזן מהנקודה הלבנה ושתי הקבוצות נפרדו בשוויון.




אולימפיאקוס – קרסנודאר 0:4
סגנית אלופת יוון הבטיחה באופן כמעט ודאי את מקומה במועדון 32 הגדולות של אירופה בזכות ניצחון גדול, אך יש לציין כי עד הדקה ה-77 הקבוצה הובילה רק 0:1. מיגל אנחל גררו עלה ראשון (30) על לוח התוצאות ולאחר מכן המשחק נרגע כמעט עד שלבי הסיום, אלא שלזר רנז'לוביץ' רצה לסיים את הסיפור כבר הערב עם צמד אדיר (78, 85) ודניאל פודנסה נעץ את המסמר האחרון ודאג שהגומלין יהיה לפרוטוקול בלבד.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי