דינמו זאגרב, אולימפיאקוס והכוכב האדום עלו לליגת האלופות

שחקני הכוכב האדום חוגגים
שחקני הכוכב האדום חוגגים | Srdjan Stevanovic/Getty Images

שער אדיר של גויאק נגד רוזנבורג הבטיח לקרואטים העפלה לשלב הבתים. היוונים רשמו משחק 16 ברציפות ללא הפסד במוקדמות למפעל אירופי והסרבים ישחקו במפעל הבכיר ביבשת שנה שנייה ברציפות, אחרי שהדיחו את יאנג בויז

(גודל טקסט)
שלוש קבוצות הבטיחו הלילה (שלישי) את מקומן בליגת האלופות בעונה הקרובה. הכוכב האדום מבלגרד תופיע במפעל הבכיר ביבשת שנה שנייה ברציפות, לאחר שגברה על יאנג בויז בזכות יתרון בשערי החוץ. גם אולימפיאקוס תהיה שם, לאחר שרשמה משחק 16 ברציפות ללא הפסד במוקדמות למפעל אירופי. דינמו זאגרב הצטרפה לשתיים, לאחר ששמרה על היתרון שלה על פני רוזנבורג מהמשחק הראשון.


הכוכב האדום בלגרד – יאנג בויז 1:1
אחרי 2:2 במשחק הראשון בשוויץ, אלכסה ווקאנוביץ' כבש בנגיחה את שער היתרון של הסרבים בדקה ה-59. השווייצרים זכו לחסד מהיריבה, כאשר מוחמד בן אל פארדו הבקיע שער עצמי שמונה דקות לסיום, אבל התוצאה נשמרה עד לשריקה ולאחר 3:3 בסיכום שני המשחקים, שערי החוץ הבטיחו לכוכב האדום את ההעפלה לליגת האלופות.


קראסנודר – אולימפיאקוס 2:1
היוונים הגיעו למפגש עם רגל וחצי בשלב הבתים לאחר שהביסו את הקבוצה הרוסית 0:4 במשחק הראשון. אבל יוסף אל-ערבי הגיע חד וכבש צמד בדקות 11 ו-48 לזכות האדומים-לבנים, כדי למחוק את שער היתרון של דניל אוטקין בדקה העשירית ולהבטיח ששום נס לא יתחולל באצטדיון קראסנודר. זה היה המשחק השישה עשר ברציפות שבו אולימפיאקוס לא מנוצחת במוקדמות למפעלים הבינלאומיים (13 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).




רוזנבורג – דינמו זאגרב 1:1
אחרי שהקרואטים ניצחו 0:2 בעימות הראשון, באבאז'ידה אקינטולה הצית את תקוות הנורבגים כשהבקיע כבר בדקה ה-11, אבל אז הגיע אמר גויאק, ששלח טיל לחיבורים מחוץ לרחבה בדקה ה-71 והבטיח לדינמו את המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי