נאפולי בלחץ: אינסינייה ומיליק צפויים להיעדר נגד ליברפול

לורנצו אינסינייה
לורנצו אינסינייה | Francesco Pecoraro/Getty Images

צרות לאנצ'לוטי לקראת משחק הפתיחה ביום שלישי: על פי דיווח באיטליה, צמד החלוצים לא יתאושש בזמן מהפציעות ויחמיץ את המפגש נגד אלופת אירופה, במקביל לאי הוודאות למצב האצטדיון שטרם הושלמו בו השיפוצים

(גודל טקסט)

ביום שלישי הקרוב תצא לדרך עונה חדשה של ליגת האלופות, כשבמוקד מחזור הפתיחה תתארח אלופת אירופה ליברפול בנאפולי, למשחק שבוודאי יהיה מסקרן אחרי שתי הדרמות בין השתיים בעונה שעברה. יממה אחרי שמאמן נאפולי קרלו אנצ'לוטי זעם על מצב האצטדיון הביתי "סן פאולו" שעדיין נמצא בשיפוצים וטרם ברור עד כמה יהיה ערוך לאירוח המשחק, מתברר שהמשימה של האיטלקים אף תהיה קשה עוד יותר לנוכח חיסרון צפוי שלשני החלוצים המובילים: לורנצו אינסינייה וארקדיוש מיליק.

אינסינייה לא הצליח להשלים את אימון הבוקר ועדיין מתאמן לבדו כך שהוא בספק גדול למשחק, בעוד מיליק טרם התאושש מפציעה ממנה סובל בחודש האחרון ולא צפוי להיכלל בסגל. כאמור אלה חדשות טובות מאוד ליורגן קלופ שהפסיד בשנה שעברה בסן פאולו מול נאפולי משער בדקה ה-90 של אינסינייה, אולם את מקומם של השניים, אם וכאשר,יתפסו שחקני הרכש הירבינג לוזאנו ופרננדו יורנטה. כאמור, שתי הקבוצות שיחקו יחדיו גם בשנה שעברה בשלב הבתים וליברפול עלתה ל-16 הגדולות בזכות עדיפות על נאפולי במפגשים הפנימיים בניהם.

גם מן העבר השני עלולה אלופת אירופה להסתדר ללא מספר משחקניה, אך אלה יהיו היעדרויות פחות משמעותיות. השלישייה הקדמית של המייטירדס רוברטו פירמינו, מוחמד סלאח וסאדיו תשמור על מקומה בהרכב אם תעבור בשלום את המשחק בשבת נגד ניוקאסל (החל מ-14:20, ישיר בספורט1), אך מי שלא ייכללו בסגל הם נאבי קייטה ושוער נבחרת ברזיל אליסון בקר, שניהם מושבתים בשבועות האחרונים. רק נזכיר כי במהלך פגרת הקיץ, נאפולי הביסה 0:3 את ליברפול.

לורנצו אינסינייה. חגג אשתקד מול ליברפול וצפוי להיעדר הפעם(Gettyimages - Lukas Schulze)
אינסינייה. חגג אשתקד מול ליברפול וצפוי להיעדר בשבוע הבא (Gettyimages – Lukas Schulze)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי