סאול: "צריך להיזהר מהתקשורת שמוציאה דברים מהקשרם"

סאול
סאול | AFP

רגע לפני המשחק נגד יובה, קשר אתלטיקו התראיין ואמר: "העיתונאים מחפשים כותרות, טבעי שתפוס מרחק". על קבוצתו: "טוב שיש ציפיות, הלחץ הזה חיובי". קוקה הצהיר: "לא צריך לדבר, פשוט לצאת למגרש ולראות את הקהל"

(גודל טקסט)

ביום שבת רשמה אתלטיקו מדריד את הפסד הבכורה שלה בליגה כשנכנעה 2:0 לריאל סוסיאדד ואיבדה את המקום הראשון בטבלה. לא כך רצתה להגיע הקבוצה של דייגו סימאונה לקראת קרב הענקים נגד יובנטוס במחזור הפתיחה בשלב הבתים של ליגת האלופות. כזכור, הגברת הזקנה ביצעה מהפך נפלא נגד אתלטיקו בשנה שעברה כשלאחר שנכנעה 2:0 בספרד – הגיבה עם ניצחון ענק באיטליה. הקשר הספרדי סאול ניגס התראיין לקראת המשחק לתוכנית הרדיו "El Partido" ודיבר על השחק הקרוב וגם סגר חשבון עם התקשורת.

סאול אמר: "יש עלינו לחץ וזה טוב מאוד, זה אומר שהפכנו לקבוצה שנאבקת על התארים בכל שנה. זה לחץ נוסף שהוא חיובי. כולם מעריכים אותנו. מגיע לנו להיות במעמד הזה, בדיוק כמו שעכשיו סביליה זוכה במחמאות כי היא במקום הראשון, היא ראויה לזה".

על המשחק נגד יובנטוס: "אנחנו לא מתכוננים לכריסטיאנו רונאלדו אלא ליובנטוס. הם חיסלו אותנו בשנה שעברה למרות ששיחקנו מעולה בבית. אנחנו חייבים ללמוד מהטעויות שלנו. עלינו לדעת שגם אם אנחנו ביום רע ולא מסוגלים לנצח – צריכים להיות חכמים ואסור לנו להפסיד. נצטרך להיות מאוחדים".


סאול מול רונאלדו בעונה שעברה (Gettyimages)

על ז'ואאו פליקס: "הוא עצמו הציב ציפיות גבוהות במיוחד כשעשה התקדמות גדולה. הוא התחיל את העונה נפלא. בסופו של דבר הוא נכנס לחלון הראווה. הוא שחקן מרהיב עם טכניקה נהדרת, איכות, ראיית משחק. אבל אני הכי אוהב אצלו שהוא תמיד מקשיב ורוצה ללמוד, עובד קשה".

לסיום נשאל הקשר על היחסים שלו עם התקשורת והפתיע: "אני לא אוהב את התקשורת. אני מרגיש שאני צריך לשקול מילים היטב, צריך להיזהר כי עלולים להוציא דברים מהקשרם. התקשורת מנצלת את זה, היא רוצה כותרות! זה נורמלי שאנחנו השחקנים רוצים לתפוס מרחק. פעם קראתי ראיון שעשיתי ואמרתי 'הם פישלו איתי, לחלוטין' והייתה לי רשימה שהרגשתי שעם כלי התקשורת האלה אני צריך להיזהר. יש הרבה אנשים טובים אבל אחרים הם לא. אתה מגיע נסער לאחר הפסד ומחכים לך בפינה, רוצים להרוס אותך (במקור נאמרו מילים קשות יותר).

בינתיים גם הקשר קוקה, שמונה לקפטן הקבוצה לאחר עזיבתו של דייגו גודין, התראיין ואמר: "המשחק מחר נגד יובנטוס? לא צריך לדבר בכלל, פשוט לצאת למגרש ולראות את הקהל". עוד הוסיף: "יש לי חלום לזכות כאן בתואר גדול כקפטן". ברמה המקצועית, אלברו מוראטה התאמן גם אתמול בנפרד ונוכחותו במשחק מוטלת בספק גדול אם כי לא נשללה במאת האחוזים. בכל מקרה, סיכוי נמוך מאוד שיפתח ב-11. דייגו קוסטה אמור לשחק ויחפש את שערו הראשון העונה

.
דייגו קוסטה. יחפש שער בכורה העונה (JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי