טוכל: "בנזמה הוא חלוץ 9 מושלם". רוססו כתובות נגד ניימאר

תומאס טוכל
תומאס טוכל | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP/Getty Images

מאמן פ.ס.ז' החמיא לחלוץ ריאל מדריד לפני המפגש בין שתי הקבוצות בליגת האלופות: "שחקן ברמה הכי גבוהה". וראטי: "חשוב לפתוח טוב את הקמפיין". אוהדים כתבו "ניימאר החוצה" על המדרכה ליד האצטדיון

(גודל טקסט)
אולי המשחק המסקרן ביותר של מוקדמות ליגת האלופות יגיע מחר (רביעי) כשפריז סן ז'רמן תפגוש את ריאל מדריד. אלופת אירופה בארבע מתוך שש השנים האחרונות דורגה בדרג השני בהגרלה, והתוצאה היתה בית לא פשוט שכולל מלבד השתיים גם את גלאטסראיי של רדמאל פלקאו.


בפריז מודעים לעובדה שריאל היא לא היריבה המפחידה מהשנים הקודמות, אבל היא עדיין קבוצה חזקה ופייבוריטית נצחית לזכייה בתואר. אלופת צרפת, לעומת זאת, תמיד נחשבת מועמדת להגיע רחוק אך בפועל מעולם לא עברה את רבע הגמר ובשלוש העונות האחרונות אפילו לשמונה הגדולות לא הגיעה.


מאמן פ.ס.ז'. תומאס טוכל דיבר על היריבה במסיבת עיתונאים: "יש להם שחקנים מעולים. קרים בנזמה הוא חלוץ ברמה גבוהה שמשחק בריאל כבר כמה עונות. הוא חלוץ תשע מושלם".


בנזמה. יעשה צרות לצרפתים? (AFP)
בנזמה. יעשה צרות לצרפתים? (AFP)


על מצב השחקנים שלו אמר טוכל: "פרנסאל קימבמפה החלים והוא במצב טוב. הוא התאמן בלי הפסקה ועבד קשה מאוד מאז הפתיה. אני לא יודע אם מאורו איקרדי ישחק. קיילור נבאס הוא שוער רגוע, אני אוהב את האנרגיה שלו ואת הניסיון".


גם מרקו וראטי דיבר על איקרדי: "הוא שחקן מצוין והוא יודע איך לשחק עם אחרים לצידו, זה קל לשחק איתו".


"אנחנו שמחים שהמשחק הראשון הוא אצלנו בבית מול האוהדים שלנו", הוסיף וראטי, "במיוחד כשזה נגד קבוצה קשה כמו ריאל מדריד. זה יהיה חשוב להתחיל טוב את הקמפיין"




ואם כבר מדברים על אוהדי פריז סן ז'רמן, המלחמה שלהם בניימאר נמשכת. למרות המספרת של הכוכב בדקה ה-92 בשבת נגד שטרסבורג, נראה שהאוהדים לא סלחו לניימאר על ההתנהלות בקיץ ורוצים לראות אותו עוזב. בחוץ לאצטדיון רוססו כתובות "ניימאר החוצה", ועל פי התקשורת הצרפתית שלטים נוספים נגדו מתוכננים להתנופף ביציעים גם נגד ריאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי