שני אוהדי ליברפול הותקפו, קלופ: "מישהו חושב שזה פנדל?"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Francesco Pecoraro/Getty Images

תקרית לא נעימה בפאב מקומי לפני המשחק, האנגלים התאוששו והגיעו לאצטדיון. המאמן כעס: "אני יכול לומר הרבה דברים ואשמע מפסידן רע". בסקיי ספורט נכתב: "לילה מתסכל בנאפולי". וגם: הנתון המאכזב של אלופת אירופה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
לא כך קיוותה ליברפול לפתוח את העונה האירופית שלה. הקבוצה של יורגן קלופ שהגיעה למשחק בנאפולי עם מאזן מושלם בליגה האנגלית נכנעה 1:0 והייתה לאלופת אירופה הראשונה מאז מילאן ב-1994/95 שמפסידה במשחק הפתיחה שלה. אמנם האדומים שיחקו טוב יותר מאשר בהפסד באותו המגרש בשנה שעברה ויצרנו מספר הזדמנויות מול שער אך החמיצו ולכן רשמו מאזן עגום של שישה הפסדים בשמונת משחקי החוץ האחרונים. אשתקד, נזכיר, ליברפול הפסידה בכל משחקי החוץ שלה בשלב הבתים. בנוסף זו הפעם השנייה בסה"כ שהקבוצה נכנעה במחזור הפתיחה, זה קרה לה לאחרונה ב-2002/03.


המאמן יורגן קלופ אמר: "זה כואב כי היו לנו הזדמנויות. זה היה משחק פתוח עם הרבה התקפות מתפרצות אך לא סיימנו אותן וזו בעיה. במחצית השנייה זה היה אפילו משחק פראי, הם רצו וגם אנחנו. שיחקנו כדורגל טוב ושלטנו במשחק ברגעים מסוימים אבל קיבלנו החלטות לא טובות, המהלך האחרון ליד השער לא היה בסדר ואז ספגנו. צריך לקבל את התוצאה"


הגרמני כעס מאוד על הפנדל: "מצטער, אולי אני לא המפסידן הטוב בעולם ואני אשמע רע, אבל אני יכול לומר הרבה דברים – זה לא פנדל! אני מאוכזב מהפנדל, מה אני אגיד, מבחינתי זה ברור מאליו. חבל שלא התייעצו עם ה-VAR. הם ימצאו סיבה לומר שהתקבלה החלטה נכונה. האם מישהו שהיה בחדר וראה את התמונות חושב שזה פנדל? כשאתה רואה את זה שוב אתה רואה שזו טעות ברורה. השחקן צלל לפני שנגעו בו".






הקפטן ג'ורדן הנדרסון סיכם: "ניקח אחריות על מה שקרה ונגיב בהתאם. אני לא יודע אם הם היו יותר רעננים מאיתנו. זה נורמלי שהם קיבלו דחיפה גדולה עם היתרון שלהם. המשחק היה אינטנסיבי כי שתי הקבוצות נלחמו חזק מאוד, אבל לא סבלנו מבעיות פיזיות. לא היו לנו הערב (אתמול) מספיק רגעים חיוביים. 
 


עוד לגבי המשחק, שני אוהדי ליברפול הותקפו באיטליה בבר מקומי לפני ההתמודדות, כך דיווחה המשטרה. מדובר בשני גברים מבריטניה בגילאי 26 ו-46 בהתאמה. הם ספגו חבטות אך התאוששו והצליחו להגיע לאצטדיון בזמן וצפו במשחק. משטרת ליברפול חוקרת את האירוע.


בתקשורת האנגלית נכתב על האכזבה: "ליברפול סבלה מלילה מתסכל בנאפולי, שם הפסידה עונה שנייה ברציפות. אלופת אירופה ספגה שערים מאוחרים והציגה הגנה מרושלת", נכתב ב"סקיי ספורט".. בציוני המשחק וירג'יל ואן דייק קיבל את הציון 5 בלבד. ב-"BBC" נכתב: "אצטדיון סאו פאולו נראה כמו מאיים. מאנה היה מאוד לא מעורב, מרכז השדה הם ג'יימס מילנר והנדרסון הסתפק בתצוגה סולידית בלבד, כל איום התקפי נבלם על ידי קאלידו קוליבאלי". ב"מירור" נכתב שאמנם זה שלב מוקדם מדי ושמילאן (אלופת אירופה האחרונה שהפסידה במשחק הפתיחה) המשיכה לגמר, אך "זו הייתה אכזבה גדולה לנוכח היכולת הרגילה של ליברפול והרצון שלה לגדול בתחרות הזו". בכל מקרה לליברפול אין הרבה זמן להתאבל. ביום ראשון (18:15, שידור ישיר בספורט1) היא פוגשת את צ'לסי למשחק מרתק



שחקני ליברפול מאוכזבים (Laurence Griffiths/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי