באנגליה קטלו: "למפארד קיבל שיעור", סלאדס: "גאה בניצחון"

פרנק למפארד מאוכזב
פרנק למפארד מאוכזב | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images

דווקא אהוב הקהל הוא המאמן הראשון בהיסטוריה של צ'לסי שמפסיד במשחק פתיחה שלו בצ'מפיונס. אספיליקווטה: "חייבים להשיג תוצאות ומייד". בולנסיה חגגו, פארחו: "נלך עד המוות עם המאמן". קונטה: "צעד גדול לאחור"

(גודל טקסט)
בעונה שעברה נאלצה צ'לסי להסתפק רק בליגה האירופית. אמש (שלישי) חיכו בלונדון בציפייה גדולה לקאמבק הגדול בליגת האלופות. הקבוצה של פרנק למפארד הגיעה במצב רוח טוב לאחר שכבשה חמישייה במשחק הליגה ואירחה יריבה במשבר בדמות ולנסיה, אלא שתוכניות לחוד – ומציאות לחוד. הבלוז איכזבו בענק עם הפסד ביתי 1:0 כאשר דווקא שחקן העבר האהוב אחראי לנתון האימה הבא: למפארד הוא מאמן צ'לסי הראשון שמפסיד במשחק הבכורה שלו בליגת האלופות. עשרה מ-11 הקודמים ניצחו. ב"מירור" קטלו: "למפארד למד לקח קשה, הוא מבין שהילדים שלו עדיין רחוקים מלהחזיר את צ'לסי לימים הגדולים באירופה. זה הפסד קשה לעיכול".


למפארד אמר: "ההפסד מאכזב מאוד אבל אין סיבה להיכנס לפאניקה, קבוצות ייקחו נקודות אחת מהשנייה בבית הזה". על הפציעה של מייסון מאונט: "הוא התחיל את המשחק טוב מאוד, נמתין 24-48 שעות כדי לדעת טוב יותר מה מצבו".


ססאר אספיליקווטה ניסה להישאר אופטימי: "זו ליגת האלופות והמשחקים מוכרעים על ידי הפרטים הקטנים. הם כבשו ואנחנו לא ניצלנו את המצבים שלנו. אנחנו מנסים לבנות משהו מיוחד, יש לנו קבוצה צעירה. נלמד מהשיעור הזה. יש עוד חמישה משחקים ואנחנו יודעים שעלינו להשיג תוצאות מייד".




בצד השני חגגו ובגדול. המאמן אלברט סלאדס, שבוע ימים בסה"כ על הקווים, ולאחר התבוסה בקאמפ נואו נגד ברצלונה ביום שבת (5:2) – רשם ניצחון בכורה כמאמן ראשי ועוד בסטמפורד ברידג'. סלאדס אמר: "השער שלנו הוא משהו שעבדנו עליו לפני המשחק. הניצחון היה קשה מאוד. השחקנים רצו לתת פייט, הם הראו הרבה מחויבות למועדון ולאוהדים ואנחנו גאים בהם. מעולם לא הרגשתי בודד בחדר ההלבשה".


הקפטן דני פארחו הוסיף: "אנחנו מאמינים בעצמנו, אפשר היה לראות כמה היינו מסורים, עברנו את הדקות הלא טובות וידענו להגיב. אנחנו נלך עד המוות עם המאמן הזה". בתקשורת הספרדית פירגנו. ב"מארקה" נכתב: "שחקני ולנסיה נמלטו מהתקשורת לאחר הפיטורים של מרסליניו. הם החליטו לדבר על המגרש. לא מפתיע שכובש השער היה רודריגו, זה שכמעט נמכר הקיץ".

 


בדומה לצ'לסי, עוד קבוצה שפתחה את העונה האירופית בטעם מר היא אינטר (בית 6) , שעוד לפני התיקו בין בורוסיה דורטמונד וברצלונה נחלצה בשיניים מהפסד לסלביה פראג בסאן סירו. שער של ניקולו בארלה בתוספת הזמן מנע מבוכה. מוליכת הסרייה א' לא הראתה שום זכר ליכולת הטובה מפתיחת העונה. "נקודה יקרה שעוד עלולה לעלות ביוקר לאחר הופעה מאוד מאכזבת", נכתב ב"טוטוספורט".



שחקני ולנסיה חוגגים (Bryn Lennon/Getty Images)


קונטה אמר: "זה לא הכדורגל שאליו אנחנו שואפים, המשחק הזה ממש היה צעד לאחור. לא הראינו שום דבר משיטת המשחק שלנו. אין מטה קסמים, יש הרבה עבודה לעשות, זה חלק מהצמיחה שלנו. ברור שאני לא מרוצה, אני האחראי הראשון. טעיתי בבחירות שלי. אנחנו צריכים להראות יותר אופי כשיש קשיים". סלביה פראג שיחקה בצורה אירופאית, לחצה גבוה, תקפה. הם לא חיכו לנו בחצי, ולא הצלחנו למצוא פתרונות". כשנשאל על רומלו לוקאקו אמר: "אני לא מדבר על יחידים, כולם היו מתחת לרמה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי