ורטונחן לפני באיירן: "המטרה של טוטנהאם היא לזכות באלופות"

יאן ורטונחן
יאן ורטונחן | Gettyimages

למרות הפתיחה הצולעת, הבלגי אופטימי לקראת המשחק נגד הבווארים: "יש לנו סגל נפלא". פוצ'טינו הוסיף: "אשתקד לא האמינו בנו ונעצרנו רק בגמר, כך שהכל אפשרי". קובאץ': "קיין מהטובים בעולם, רוצים נקודה לפחות"

(גודל טקסט)

במשחק הגדול ביותר ככל הנראה במחזור הנוכחי בליגת האלופות, תארח מחר (שלישי ב-22:00) טוטנהאם את באיירן מינכן לקרב ענקים. לא כך ציפו התרנגולים, שנעצרו אשתקד רק בגמר, להגיע למשחק החגיגי. הקבוצה אמנם גברה 1:2 על סאות'המפטון ביום שבת אך לפניכן נכנעה ללסטר, הודחה בבושת פנים מגביע הליגה על ידי קבוצה מהליגה הרביעית ובליגת האלופות שמטה יתרון כפול במשחק החוץ נגד אולימפיאקוס.

ובכל זאת, בספרס אופטימיים. יאן ורטונחן אמר בביטחון: "יש לנו סגל נפלא ואנחנו נעשה הכל כדי לזכות בגביע, זו המטרה שלנו. אבל קודם כל המשחק מחר". כשנשאל על עתידו, הבהיר: "אני מעדיף לא לעסוק בחוזה. תמיד קורה משהו. אני מאוד שאפתן ומשוכנע שנותרו לי עוד שנים רבות וטובות. זו העונה השמינית שלי כאן, אני מרגיש נהדר וזהו".

המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו הוסיף: "בעונה שעברה לאחר שלושה מחזורים בליגת האלופות הייתה לנו רק נקודה אחת. אף אחד לא האמין בנו אבל הגענו לגמר. זו הסיבה שבכדורגל ההתחלה לא קובעת הכל. במהלך עונה ארוכה עלייך להיות רגוע, חזק ולהאמין ביכולת המנטלית שלך. אנחנו מנסים להתקדם כל הזמן. השנה אנחנו משתמשים במערך אחר. אנחנו במצב בו הכל אפשרי, יש לנו סגל נפלא ועמוק".

פוצ'טינו.
פוצ'טינו. "בכדורגל, ההתחלה לא קובעת כלום" (ANGELOS TZORTZINIS/AFP/Getty Images)

קשר הרכש ג'ובאני לו סלסו שלא ממש הצליח להשתלב בינתיים וכן המגן השמאלי ריאן ססניון לא כשירים במאת האחוזים ויחמיצו את המשחק. התרנגולים יכולים לשאוב עידוד מהסטטיסטיקה שכן הם ניצחו בשמונה מ-11 המשחקים שלהם בבית נגד יריבות גרמניות. כמו כן, הספרס ניצחו בכל ארבעת המשחקים האחרונים נגד יריבות גרמניות – כולם נגד בורוסיה דורטמונד אותה הדיחה הקבוצה בשלב שמינית הגמר אשתקד.

באיירן מינכן מצידה נחתה במהלך היום בלונדון, וכבר החלה בהכנותיה לקראת המשחק הקריטי בבית ב'. החלוץ סרג' גנאברי התייצב למסיבת העיתונאים וסיפר: "בהחלט לא יהיה קל מחר. אנחנו נתמודד מול קבוצה שהגיעה עד הגמר בשנה שעברה. נצטרך לנצל כמה שיותר את המצבים שנגיע אליהם".

המאמן ניקו קובאץ' הוסיף: "אנחנו מחפשים להבקיע במשחק. יש לטוטנהאם אצטדיון מרשים מאוד וקהל אוהדים נפלא, אבל אנחנו מכוונים לצאת מכאן עם מינימום נקודה. זה ייתן לנו יתרון משמעותי לקראת המשחק הבא ביוון".

קובאץ'.
קובאץ'. "מכוונים לצאת מכאן עם מינימום נקודה" (Julian Finney/Getty Images)

על הארי קיין אמר הקרואטי: "מה שהוא עושה בכל שבוע בפרמיירליג פשוט סנסציוני. אני לא חושב שיש משהו שהוא לא מסוגל לעשות. בדיוק כמו רוברט לבנדובסקי שלנו, הוא שייך לטובים ביותר בעולם". לגבי שחקניו הפצועים אמר: "איבן פרישיץ החלים מהשפעת והוא כשיר. דויד אלאבה גם יהיה בסגל. נקבל לקראת שריקת הפתיחה החלטה לגבי לוקאס הרננדז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי