גווארדיולה לפני דינמו זאגרב: "רוצה לזכות בליגת האלופות"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Nathan Stirk/Getty Images

המנג'ר הספרדי שלח מסר לאוהדי הקבוצה: "הם יצטרכו לחלום על זכייה גם במפעל הזה, לא רק בליגה". היריבה: "הניצחון שלהם נגד אטאלנטה הוא נורת אזהרה עבורנו". רודרי: "מכת פציעות? לא תירוץ. חולמים על זכייה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת האלופות יצא מחר (שלישי) לדרך ברחבי אירופה, כשבין היתר מנצ'סטר סיטי תנסה לטפס למקום הראשון בבית ג' על חשובה של דינמו זאגרב הקרואטית, אשר ניצחה 0:4 מרשים את אטאלנטה במחזור הפתיחה.

לקראת המפגש באצטדיון האתיחאד, המאמן פפ גווארדיולה שיתף את מחשבותיו על היריבה: "מבחינתנו, הניצחון שלהם נגד אטאלנטה הוא כמו נורת אזהרה. האינטנסיביות שלהם הייתה מדהימה, ביחד עם האגרסיביות שהם הציגו, במיוחד בחוליית הקישור. השחקנים שלי תודרכו היטב במהלך השבוע בגלל שהם לא הכירו אותם כלל".

אלופת אנגליה, אשר הודחה אשתקד בשלב רבע הגמר, תנסה פעם נוספת לזכות בגביע היוקרתי: "אני רוצה לזכות בליגת האלופות" הבהיר המאמן הספרדי והוסיף: "כל האוהדים רוצים שנזכה. זה בלתי אפשרי לזכות ללא הרצון הזה. ננסה עם הכדורגל שלנו לגרום לכולם להבין שאנחנו מסוגלים. אני יודע שמרבית הקהל שלנו מעריך את הזכייה בליגה האנגלית יותר, אבל הם יצטרכו לחלום באמת גם על המפעל הזה כדי שנזכה בו".

גווארדיולה.
גווארדיולה. "אני רוצה לזכות בליגת האלופות" (Nathan Stirk/Getty Images)

מי שעושי להיות גורם מרכזי על כר הדשא הוא ריאד מאחרז, שמציג יכולת טובה מאוד מפתיחת העונה ועזר לתכולים לנצח את משחק הליגה האחרון: "הוא שחקן חשוב מאוד עבור הקבוצה. הוא באמת יוצא מן הכלל. אפשר היטב לראות שהמחויבות שלו למשחק ההגנה גדלה, ובכל פעם שהכדור מגיע אליו בהתקפה אפשר להרגיש שיקרה משהו. אני מקווה שהוא יישאר ככה לזמן רב" סיכם גווארדיולה.

בנוסף למאמן, הקשר רודרי לקח  חלק במסיבת העיתנאים העיתונאים וסיפר: "ליגת האלופות היא מפעל נפלא. אנחנו חולמים על הזכייה בו. מכת הפציעות? היא לא תירוץ לכלום. אנחנו חייבים להמשיך בדרך שלנו ולהתקדם כל הזמן. ברור שזה קשה לכולם, אבל זה מחזק אותנו להמשך החודשים הקרובים"

רודרי לצד מאמנו.
רודרי לצד מאמנו. "מכת הפציעות היא לא תירוץ לכלום. חולמים על זכייה" (LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי