מאנה: "אנחנו חזקים יותר ורוצים לזכות באליפות ובליגת האלופות"

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images

אלופת אירופה תארח את זלצבורג, הסנגלי מתרגש לקראת המפגש נגד האקסית וסיפק הצהרת כוונות: "אנחנו ליברפול ואין לנו בעיה להתחרות בשתי מסגרות". וגם: היחסים בינו לבין סלאח וקלופ מעדכן לקראת חזרו של אליסון

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השני בליגת האלופות יימשכו מחר (רביעי), ואחד המשחקים שצפויים להיות יותר מהנים ואולי גם מסקרנים ייערך באנפילד – כאשר אלופת אירופה ליברפול תארח את רד בול זלצבורג. במחזור הפתיחה, כידוע, הפסידו יורגן קלופ וחניכיו בנאפולי, בעוד אלופת אוסטריה רמסה 2:6 את גנק בהופעה ההיסטורית שלה במפעל.

בפרמיירליג אמנם ליברפום עם מאזן מושלם של שבעה ניצחונות, אבל אחרי ההפסד במחזור הפתיחה בליגת האלופות היא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד שום נקודה במבצר הביתי. לכך מודע גם הסנגלי סאדיו מאנה, שהתייצב למסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול הקבוצה שבמדיה הלך את פריצת הדרך בכדורגל האירופי.

"הליגה האוסטרית היא טובה ומלאה באנשים טובים", אמר מאנה על האקסית, אליה הגיע ב-2012 בתום עונה אחת בבוגרים של מץ וממנה יצא לסאות'המפטון עד שנרכש על ידי המייטירדס, "הייתי שם שנתיים וחצי וזו הייתה חוויה טובה במועדון מצוין. זלצבורג קבוצה באמת טובה שהולכת ומתקדמת ועלינו לכבד אותה, גם כי היא בפסגת הבית כרגע. אנחנו מצפים למשחק קשה ונעשה את הכל כדי לנצח".

מאנה גם נשאל אם הוא מתרגש לפגוש את המועדון בו פרץ לתודעה: "כמובן שזה משחק מיוחד עבורי. הם יהיו מוכנים אליי ואני אליהם. אני גם אוהב את העיר והמועדון עד היום ומאוד שמח שניפגש, אבל במקביל אני גם מאוד רוצה לנצח אותם".


מאנה במסיבת העיתונאים. מתרגש לפגוש את האקסית (LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images)

העיתונאים גם ניצלו את ההזדמנות כדי לשוחח עם מאנה על חברו לקבוצה, מוחמד סלאח, בעקבות אותו עימות ביניהם לכאורה לאחר שהמצרי לא מסר לו ברחבה: "וואו, איזו שאלה. הייתי מתוסכל אז (נגד ברנלי בסוף חודש אוגוסט), כי בכדורגל אתה תמיד רוצה להבקיע עוד ועוד – תראו את מנצ'סטר סיטי שכובשת שביעיות ושמיניות. חשבתי שזה חשוב לקבוצה שנבקיע עוד שער, אבל אלה דברים שיכולים לקרות. הוא לא ראה אותי וזה אולי תיסכל, אבל אנחנו חברים מאוד מאוד טובים. הכל נשכח ומאחורינו".

לסיום נשאל מאנה על המטרות לעונה: "אנחנו יותר טובים העונה מאשר בעונה שעברה, זה בטוח. אנחנו עובדים קשה יותר מעונה לעונה ואנחנו גם יותר בוגרים. אם חשובה לנו יותר זכייה בליגה מאשר בליגת האלופות? אנחנו רוצים לזכות בשתי הליגות. אנחנו ליברפול, לא צריכה להיות לנו בעיה להתמודד בשתי מסגרות. אין לנו שום דבר להפסיד ולכן גם אין לחץ, אז אנחנו נילחם כדי לזכות בשני התארים".

לאחר מכן התייצב מול המיקרופונים גם המנג'ר יורגן קלופ, שאישר כי הבלם ג'ואל מאטיפ נפצע בניצחון 0:1 על שפילד יונייטד ויעבור מבחן כשירות לפני המפגש. לעומתו, מי שייעדרו הם ג'רדאן שאקירי והשוער אליסון – שצפוי לשוב לעמוד בין הקורות לאחר פגרת הנבחרות הקרובה, משמע ישחק בעוד פחות משלושה שבועות נגד מנצ'סטר יונייטד, אם כי הגרמני לא שלל אפשרות שישחק כבר נגד לסטר בשבת (16:50 בספורט1).

קלופ כנראה ייאלץ להסתדר ללא מאטיפ וישחק עם ג'ו גומז במרכז ההגנה, אבל הוא כלל לא מוטרד מכך לאור העובדה שיש לו את וירג'יל ואן דייק: "הוא כרגע הבלם הכי טוב בעולם".


קלופ. אולי כבר בשבת נראה את אליסון (LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי