המספרים מספרים: ריאל ניצלה מהפסד, אך לא ממבוכת ענק

אדן הזאר
אדן הזאר | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

הבלאנקוס ספגו משחק בית שלישי ברציפות לפחות שני שערים, קורטואה הפך לשוער הרביעי של הבלאנקוס שמוחלף במהלך משחק ליגת האלופות ורק סרחיו ראמוס עוד יכול לרשום לעצמו נקודת זכות. מספרי ה-2:2 נגד ברוז'

(גודל טקסט)

ריאל מדריד נמצאת בשפל המדרגה. בליגה היא אמנם במקום הראשון, אבל בליגת האלופות היא ניצלה הערב (שלישי) בעור שיניה. אחרי ה-3:0 לפריז סן ז'רמן במחזור הפתיחה, הבלאנקוס נחלצו הערב מפיגור כפול ועם הרבה מזל ושתי נגיחות של סרחיו ראמוס וקאסמירו במחצית השנייה, מחקה את ה-2:0, סיימה ב-2:2 וסחטה מקלאב ברוז', סגנית אלופת בלגיה, נקודה בביתה.

אמנם ריאל מדריד נמנעה מהפסד וחסכה לעצמה שיא שלילי מחפיר מבחינתה, אבל התוצאה העגומה מבחינתה מול הבלגים בכל זאת ייצרה לא מעט מספרים מסקרנים במיוחד. הרשימה המלאה לפניכם:


0
– ריאל מדריד מעולם לא פתחה את ליגת האלופות עם שני משחקים ללא ניצחון. כעת זה קרה לראשונה, אחרי הפסד 3:0 בפריז ו-2:2 מביך נגד קלאב ברוז'.

1 – ריאל מדריד שבה לראשונה מפיגור כפול בליגת האלופות מאז 2006, אז חזרה ל-2:2 נגד דינמו קייב.

3 – ריאל מדריד ספגה לפחות שני שערים שלושה משחקי בית ברציפות במסגרת אירופית לראשונה בהיסטוריה, אחרי שבעונה שעברה ספגה 3:0 מצסק"א מוסקבה ו-4:1 מאייאקס.


בנזמה. שלושה משחקי בית מביכים מצד הבלאנקוס (OSCAR DEL POZO / Contributor)

3 – בנוסף לכך שספגה לפחות שני שערים בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים, זו כמעט הייתה הפעם הראשונה מזה 38 שנה, משמע לראשונה במתכונת הנוכחית של ליגת האלופות, שריאל מדריד הפסידה שלושה משחקי בית ברציפות. כאמור קאסמירו חסך זאת ממנה חמש דקות לסיום.

4 – טיבו קורטואה, שהוחלף בהפסקה בפיגור כפול, הפך לשוער הרביעי של ריאל מדריד שלא מסיים משחק בו פתח בליגת אלופות עקב חילוף: זה קרה לססאר סאנצ'ס (2002), יז'י דודק (2010) ואיקר קסיאס (2013) – כולם נפצעו,  מה שטרם ברור אם תקף גם לגבי הבלגי.


קורטואה. טרם ידוע אם הוא הסיבה לחילוף היא פציעה (PIERRE-PHILIPPE MARCOU / Contributor)

7 – שבעה שחקנים שונים כבשו בסנטיאגו ברנבאו נגד ריאל מדריד צמדים ומעלה בליגת האלופות במתכונת החדשה שלה משנת 1992: אלסנדרו דל פיירו (2008), אלשנדרו פאטו (2009), ליאו מסי (2011), קלאס יאן הונטלאר (2015), פייר אמריק אובמיאנג (2017), מריו מנדז'וקיץ' (2018) והערב עשה זאת דניס מקלאב ברוז', שהוא השלישי שעושה זאת כבר במחצית הראשונה אחרי דמיטרי רדנצ'קו (1991) ומנדז'וקיץ'.

9 – שערו הראשון של דניס, אחרי שמונה דקות ו-9 שניות, היה המהיר ביותר של קלאב ברוז' בליגת האלופות.


ברוז' חוגגת בברנבאו. מי היה מאמין? (OSCAR DEL POZO / Contributor)

10 – סרחיו ראמוס הבקיע בעשר עונות שונות של ליגת האלופות, הפך לשחקן ההגנה השני שעשה זאת אחרי ג'רארד פיקה מברצלונה שהבקיע גם כן בעשר עונות שונות. 

12 – שנים מאז שלוסיאנו גאלטי הבקיע עבור אולימפיאקוס כבר בדקה השביעית, שערו הראשון הערב של דניס, בדקה התשיעית, היה המהיר ביותר שריאל ספגה בשלב הבתים בסנטיאגו ברנבאו בשלב הבתים.

15 – עונות שונות יש לסרחיו ראמוס בריאל מדריד בליגת האלופות. הוא בכך טיפס למקום השני, עקף את ראול ששיחק ב-14 עונות שני ומפגר רק אחרי השוער איקר קסיאס ששיחק ב-16 עונות שונות במדים הלבנים.


מי אם לא סרחיו ראמוס היה שם בשביל הבלאנקוס ( OSCAR DEL POZO / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי