פליקס עקף את אגווארו: "אתלטיקו מדריד יכולה לחלום"

ז'ואאו פליקס חוגג עם שחקני אתלטיקו מדריד
ז'ואאו פליקס חוגג עם שחקני אתלטיקו מדריד | DIMITAR DILKOFF/AFP via Getty Images

סימאונה שיחק לראשונה עם שלושת שחקני ההתקפה הבכירים שלו, בספרד מרוצים. הפורטוגלי הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה של המועדון שכבש בצ'מפיונס: "הכדורים יכנסו, זה עניין של זמן". המאמן על תומאס: "התקדמות ענקית"

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד גברה אתמול (שלישי) 0:2 על לוקומוטיב מוסקבה ברוסיה והמשיכה בכושר הטוב שלה לאחרונה. גולת הכותרת מבחינת הקולצ'ונרוס היה הניסיון של דייגו סימאונה, לראשונה העונה, לשחק עם שלושת שחקני ההתקפה הטובים ביותר שלו ביחד – דייגו קוסטה, אלברו מוראטה וז'ואאו פליקס. עם כל הכבוד ליאן אובלק ששמר כרגיל על שער נקי וסיפק הצלת ענק, הפורטוגלי היה כוכב המשחק. הילד הצעיר כבש שער בכורה בקריירה בליגת האלופות והפך לשחקן הצעיר ביותר של אתלטיקו מדריד שעושה זאת (בן 19 ו-325 ימים), כשהאפיל על סרחיו אגוארו (היה בן 20 ו-106 ימים כשכבש).


פליקס אמר: "אני מאוד שמח על השער, שיחקנו מעולה, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שזכינו בנקודות. עם הזמן הכדור ייכנס, אין לי ספק. שלישיית החוד? שלושתנו עבדנו קשה והיינו טובים במגרש, נראה במשחקים הבאים אם נמשיך לשחק יחד. אובלק? כולם יודעים שהוא אחד הטובים בעולם. אני אשחק היכן שהמאמן יגיד לי, זה ברור".


דייגו סימאונה אמר לאחר המשחק: "היה לנו צורך להמשיך בקו של מיורקה והדרבי. במחצית הראשונה הכדור לא נכנס אבל הגברנו את האינטנסיביות והאמנו בשחקנים שלנו. השער של פליקס הגיע בתזמון טוב. אנחנו קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים שמשתפרים תוך כדי תנועה אבל כולם מתלהבים. אנחנו רוצים להמשיך בדרך של השנים האחרונות. קוקה? אני לא צריך להגן עליו, הוא עושה זאת בעצמו, הוא שחקן שמבין הכל בטקטיקה, אף אחד אחר לא יכול לעשות מה שהוא עושה".




על ז'ואאו פליקס: "הוא בטח מרגיש נוח יותר כחלוץ שני, ככה הוא התפתח ככדורגלן בבנפיקה, זה מובן לגמריי. אבל אם הוא משחק בעמדה אחורית יותר הוא עוזר לנו ליצור מצבי הבקעה לחלוצים שלנו, זה משהו שאנחנו לוקחים בחשבון".

על תומאס פארטיי: "אני יכול לומר כל כך הרבה דברים אבל מעדיף לשתוק וליהנות. אני שמח מאוד עבורו, על אחת כמה וכמה שהוא שחקן שגדל אצלנו ולא הגיע מאנגליה או גרמניה. הוא עובד קשה הרבה מאוד שנים וברור שהוא התקדם. הכדורגל זה תמיד המשחק הבא, הוא לא יכול להפסיק".


בתקשורת הספרדית פירגנו. "אתלטיקו הייתה משכנעת, לתומאס אין גבולות", נכתב ב"מארקה". "הוא לא רק שולט על הספינה וממשיך את הכושר מהדרבי, אלא גם דואג שאתלטיקו תגיע לחוף טוב יותר". הקשר זכה לציון הגבוה של שלושה כוכבים. ב"אס" נכתב: "סימאונה הגיע כדי לנצח, וכל פעם שהוא יעשה זאת – הוא ינצח. עם פליקס מאחורי שני חלוצים, אוהדי אתלטיקו באמת מתחילים לחלום".



תומאס פארטיי חוגג עם ז'ואאו פליקס (DIMITAR DILKOFF/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי