קלופ: "למדנו לקח מהמשחק ומזל שגם לקחנו את הנקודות"

סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו, מוחמד סלאח
סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו, מוחמד סלאח | Clive Brunskill/Getty Images

ליברפול אמנם שמרה על ביתה עם 3:4 על זלצבורג, אבל האורחת כבר חזרה מ-3:0 והמנג'ר: "הם לא נבהלו ואנחנו פתאום שינינו גישה ונוצרו בעיות". מאמן אלופת אוסטריה: "נתנו להם יותר מדי כבוד בחצי הראשון. זו חוויה"

(גודל טקסט)

ערב מאוד לא צפוי נרשם אמש (רביעי) באצטדיון אנפילד. ליברפול, אלופת אירופה, אירחה את רד בול זלצבורג בהופעתה הראשונה בליגת האלופות, אחרי 11 ניסיונות כושלים של אלופת אוסטריה ואם לשים בצד את העובדה שהמועדון כן השתתף במפעל היוקרתי עוד בגרסתו הקודמת כ"קזינו זלצבורג", אבל גם יתרון 0:3 לא הספיק ליורגן קלופ וחניכיו.

זלצבורג הצליחה להדהים את אנפילד ולמעשה את אירופה כולה, את העולם כולו אם תרצו, כשחזרה מ-3:0 ל-3:3 מטורף, אלא שליברפול הצליחה לצאת מההלם והיה זה מוחמד סלאח שבדקה ה-69 השלים צמד ואמר את המילה האחרונה במשחק, כדי לקבוע 3:4 כנגד כל הציפיות.

וירג'יל ואן דייק רשם את אחד הערבים היותר חלשים שלו מאז הגיע לליברפול, גם ג'ו גומז שפתח לצדו במקום ג'ואל מאטיפ הפצוע התקשה לעצור את ההתקפה האוסטרית, אלא שלמזלו של יורגן קלופ יש לו את אחת משלישיות ההתקפה הטובות בעולם, כשרוברטו פירמינו ביום הולדתו ייצר לא מעט מצבים לסאדיו מאנה ולמוחמד סלאח בדרך לכיבוש ארבעה שערים ולהבטחת שלוש הנקודות.


ואן דייק מתקשה לעכל את המתרחש באנפילד (Alex Livesey/Getty Images)

בסיום המשחק אמר קלופ: "היו לנו 30 דקות ראשונות מאוד מוצלחות, שיחקנו אולי את הכדורגל הכי טוב שלנו העונה – הבקענו שלושה שערים והיינו יכולים להבקיע עוד בזמן הזה. אז זלצבורג שינתה את השיטה שלה ובדרך כלל זה לא יוצר עבורנו בעיות, אבל הלילה זה מה שקרה. שינינו גישה פתאום ומשהו השתנה בכל הקשור להתקפה ולשליטה שלנו במשחק. ניסינו בכוח ללכת דרך האמצע, למרות שהם ויתרו על קשר, ואיבדנו כדורים שהפכו להתקפות מתפרצות. זלצבורג לא התרגשה ונבהלה גם בפיגור 3:0, מה שהיה קורה לקבוצות רבות, הם פשוט פתחו את הדלת ורצו דרכה. למדנו לקח חשוב במשחק הזה ואני שמח שזה קרה בניצחון, כי אם היינו מפסידים 4:3 זה היה אותו לקח – רק שאנחנו גם זכינו להשיג את שלוש הנקודות".

מנגד, מאמן רד בול זלצבורג ג'סי מארש נותר רק עם המחמאות ואמר: "נתנו לליברפול יותר מדי כבוד בהתחלה, זה נכון, אבל זו קבוצה שכל העולם צופה בכדורגל שלה. אמרתי לטלוויזיה האוסטרית לפני המשחק שהיה כל כך כיף להתכונן למשחק כזה, כי לצפות בליברפול משחקת זה כל כך מהנה ונותן לך המון סיבות לחשוב. שיחקנו נגד צ'לסי וריאל מדריד בקיץ כדי לחוות את ההרגשה של משחק מול קבוצה גדולה, אבל זה היה במגרש שלנו – להגיע לאנפילד זו חוויה בפני עצמה ואני חושב שהבחורים שלי למדו ממנה ההמון. יש לנו המון מה לקחת מהמשחק ואני נותן לחבר'ה שלי את כל הקרדיט על ההופעה".


קלופ. למדו לקח, אבל גם לקחו שלוש נקודות (Clive Brunskill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי