חכימי סחט מחמאות: "לחזור לריאל? זה לא תלוי בי"

אשרף חכימי חוגג
אשרף חכימי | Sebastian Widmann/Getty Images

בדורטמונד התמוגגו מהמגן שכבש צמד ב-0:2 על סלביה פראג, אבל דווקא מאמן המפסידה החמיא יותר מכולם: "הפוטנציאל שלו עצום". פאברה: "הרשים אותי, הוא מאוד מסוכן ביציאה קדימה"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד לא הציגה אתמול (רביעי) כדורגל מדהים, אבל הצליחה במבחן התוצאה ורשמה את ניצחונה הראשון העונה בליגת האלופות, עם 0:2 על סלביה פראג. מי שקיבל את רוב המחמאות היה כמובן אשרף חכימי, שכבש את שני השערים של הגרמנים והפך למרוקאי הראשון שכובש צמד בליגת האלופות.

מיכאל זורק, המנהל המקצועי של דורטמונד, פרגן למגן הימני ולמאמן לוסיאן פאברה: "היה לו משחק יוצא מן הכלל. הוא סופר חשוב עבורנו, קיווינו שיהיו לו מרווחים היום באגף והוא השתמש בהם עם המהירות שלו. תכנית המשחק של המאמן עבדה מצוין". פאברה התמוגג מחכימי בעצמו: "הוא הרשים אותי. הוא מסוכן מאוד ביציאה קדימה ואנחנו מרוצים מאוד מההופעה שלו".

מי שנתן את המחמאות הכי גדולות למרוקאי הוא דווקא מאמן סלביה פראג, יינדריך טרפישובסקי, שתיאר את הפריצות של חכימי באגף במטאפורה מעניינת: "ידעתי שהוא שחקן איכותי. בעוד כמה שנים הוא יהיה בין שלושת המגנים הטובים בעולם, הפוטנציאל שלו עצום. הוא פשוט עלה על האופנוע שלו וברח לכולם. המתפרצות שלו היו קטלניות".

הפעם הם עשו את העבודה. שחקני דורטמונד חוגגים (MICHAL CIZEK/AFP via Getty Images)
הפעם הם עשו את העבודה. שחקני דורטמונד חוגגים (MICHAL CIZEK/AFP via Getty Images)

לאחר המשחק, חכימי, המושאל מריאל מדריד דיבר עם כלי התקשורת הספרדיים: "לחזור לריאל מדריד? זה לא תלוי בי. הם יצטרכו לדבר עם דורטמונד ולקבל החלטה בסיום העונה. זה לא יהיה כישלון אם לא אחזור הקיץ. אני רוצה להמשיך להשתפר כשחקן ואני מאוד מרוכז בדורטמונד. מאז שהגעתי לגרמניה התפתחתי מאוד, אני שומר על המשכיות ומשחק בביטחון, ורואים את זה. כרגע לא דיברתי עם זידאן". 

באשר למשחק עצמו, זורק הדגיש את התכליתיות של דורטמונד, בניגוד לכמה משחקים לאחרונה שאותם היא לא הצליחה להכריע, מה שהביא לאיבוד נקודות בליגה ובאלופות: "זו הייתה הבעיה שלנו בשבועות האחרונים. שלטנו בבירור במשחק אבל לא סגרנו עניין ולא התמקדנו בתוצאה, מה שהיום עשינו היטב. ביצענו כמה טעויות, במחצית השנייה איבדנו שליטה על המשחק ויכולנו להבקיע את השני מוקדם יותר, אבל עשינו את זה קצת יותר מותח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי