זידאן: "הייתי זקוק לקורטואה", מרסלו: "חזרנו לקצב שלנו"

פתיח טרים, זינדין זידאן
פתיח טרים, זינדין זידאן | GOKHAN KILICER/AFP via Getty Images

ריאל מדריד מרוצה מה-0:1 באיסטנבול על גלאטסראיי, בתקשורת הספרדית נכתב שהמאמן "ניצל לפחות לבינתיים". השוער זכה לשבחים על יכולתו, רודריגו בן ה-18 שערך הופעת בכורה: "לא ידעתי שאפתח בהרכב, לא ציפיתי"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
"קרוס היה שם בשביל זידאן", הצהירה הכותרת ב"מארקה" וב"ספורט" נכתב ש"זידאן ניצל לבינתיים", זמן קצר לאחר שריאל מדריד השיגה 0:1 באיסטנבול על גלאטסראיי הודות לשער של קשר נבחרת גרמניה.


הבלאנקוס בעטו לשער הטורקי לא פחות מ-מ-23 כדורים לפי האתר הרשמי, 14 מהם היו למסגרת, אבל פרננדו מוסלרה האורוגוואי בין הקורות תיסכל את ההתקפה, אדן הזאר שכבר עקף אותו הפציץ את המשקוף אולי בהחמצת העונה בליגת האלופות ובסופו של דבר זידאן ושחקניו יכולים להתנחם בניצחון ראשון העונה במפעל, שהגיע כידוע אחרי הפסד מפתיע 1:0 למאיורקה בשבת האחרונה בליגה ובהחלט העניק לו לפחות עוד מספר ימים של שקט.


בנוסף לקרוס שבנוסף לשער הניצחון הזכיר נשכחות ולפי התקשורת הספרדית "שוב היה המנהיג שריאל מצפה ממנו להיות", פתיחת המשחק הייתה דווקא של הטורקים ובריאל בוודאי יכולים להיות מעודדים מהיכולת שהפגין טיבו קורטואה, שלכל הפחות מנע מיונאס בלהנדה יתרון מקומי שאולי היה מצליח לזעזע את הבלאנקוס.



קורטואה ומוסלרה (GOKHAN KILICER/AFP via Getty Images)


זידאן היה מרוצה ואמר לאחר המשחק על יכולת שחקניו, בדגש על השוער הבלגי: "עשינו קצת מכל דבר, הגנו היטב והגענו להמון מצבים כדי לכבוש את השער השני. היינו צריכים לספק משחק טוב ועשינו את זה. ידענו שאם לא נבקיע את השני אז ניאלץ לסבול וזה מה שקרה, אבל אני שמח עבור השחקנים שנתנו את הכל מול יריב עיקש וקשוח שעשה לנו חיים קשים. היינו במשחק מהדקה הראשונה ועד האחרונה והשגנו ניצחון חשוב. אני גם שמח על המשחק של קורטואה, הייתי זקוק לו".


מי שעוד התראיין בסיום המשחק היה המגן מרסלו: "אני חושב שהייתה לנו בעיה בסיומת, כי היינו יכולים לכבוש עוד כמה שערים. זה ניצחון חשוב מאוד שיסייע לנו לחזור למסלול. אנחנו מחויבים ועושים את הכל בכל משחק, לא רק פה, היה לנו קשה והכפלנו את האינטנסיביות כדי לנצח. עשינו את זה עבור האוהדים".



מרסלו חוגג עם הזאר וקרוס (OZAN KOSE/AFP via Getty Images)


הברזילאי מגן גם נשאל על רודריגו בן ה-18, שפתח בהרכב ורשם הופעת בכורה בליגת האלופות: "הוא אחד השחקנים הצעירים הנהדרים שיש לנו, כמו גם ויניסיוס, ואלוורדה ואחרים. זה נהדר לראות אותם במועדון. כשאנחנו מפסידים זה ביחד וכשאנחנו מנצחים זה ביחד, אנחנו עוד צריכים להשתפר ונעשה זאת – היום כבר ראיתם שחזרנו לקצב שלנו".


ומה אמר רודריגו על הבכורה במפעל הבכיר ביבשת? "כל משחק בריאל מדריד הוא קשה, אבל אנחנו מחוייבים ועשיתי את מה שזידאן ביקש ממני, כמו כולם. הוא ביקש ממני ליהנות על המגרש ולמלא את ההוראות שלו בהגנה ובהתקפה, אבל בעיקר ליהנות. כמובן שהוא ביקש שבמגרש כזה קשה נעשה הגנה כמו שצריך וזה היה מעייף, אבל אמשיך לעבוד קשה יום-יום והזמן יגיד לאן אני יכול להגיע. הייתי עצבני בהתחלה כשראיתי שאני פותח, כמובן שהופתעתי ולא ציפיתי לכך, אבל היה כיף".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי