אוקסלייד-צ'מברליין כיכב עם צמד, 1:4 לליברפול על גנק

אלכס אוקסלייד-צ'מברליין
אלכס אוקסלייד-צ'מברליין | FRANCOIS WALSCHAERTS/AFP

הקשר האנגלי להט עם שני כיבושים אדירים ומצא את הרשת לראשונה מאז הפציעה הקשה ב-2018, מאנה וסלאח הצטרפו לחגיגה. אלופת אירופה עלתה למקום השני על חשבונה של זלצבורג, הקבוצה הבלגית עם נקודה בלבד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
המחזור השלישי של ליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם שמונה משחקים נוספים. במקביל למשחקים ב'בית המוות' בין ברצלונה לסלביה פראג ולבין אינטר לדורטמונד. ליברפול הציגה יכולת נפלאה שלא מביישת שום אלופת אירופה עם 1:4 מרשים על גנק בבלגיה.


אך מלבד התוצאה הסיפור מאחורי המשחק היה הצמד האדיר של אוקסלייד-צ'מברליין שכיכב עם צמד וכבש לראשונה מאז פציעה הקשה בעונת 2017/18 ואין ספק שהאנגלי לא ישכח את הערב לומינוס ארנה לעוד הרבה זמן.


האנגלי כבש את שער הראשון כבר בדקה השנייה עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה והשלים צמד בדקה ה-57 עם אחד משערי השנה כאשר בעט גם הפעם מחוץ ל-16 עם בעיטה בחלק החיצוני של הרגל שפגעה במשקוף.




כעבור 20 דקות מאנה כבש את השלישי בזכות בישול של מוחמד סלאח ושלוש דקות לסיום היה תורו של הסנגלי לפרגן למצרי שכבש את הרביעי של אלופות אירופה. לגנק כבש סטפן אודיי הניגרי בדקה ה-88, אך זה לא עזר למועדון בלגי שאיבד כמעט כל סיכוי להשיג את הכרטיס לליגה האירופית.


תוצאות נוספות
בנפיקה – ליון 1:2
ליל – ולנסיה 1:1
זלצבורג – נאפולי 3:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי