באיטליה התרשמו: "אינטר פשוט קיפלה את דורטמונד"

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

לאחר הניצחון החשוב של הנראזורי נגד הגרמנים, אנטוניו קונטה הודה בסיום: "אנחנו לא פייבוריטים לעלות שלב בביתזה, אלו שלוש נקודות כבדות מאוד". בתקשורת נכתב: "זה היה תסריט חלומי, כמו בסרט של ג'ין ויילדר"

(גודל טקסט)

איטליה לא שקטה בבוקר שאחרי הניצחון הגדול של אינטר, שגברה אתמול (רביעי) 0:2 על דורטמונד, במשחק הקריטי ביותר של הנראזורי העונה. כבר בעת הגרלת שלב הבתים ידע המאמן אנטוניו קונטה כי יהיה העובדה שקבוצתו שובצה בבית המוות, כשמעבר לקבוצה הגרמנית, גם ברצלונה החזקה נאבקת על הכרטיס לשלב הבא.

אינטר הייתה נקודה אחת עד אמש וללא ניצחון בליגת האלופות העונה, אך בעזרת משחק קבוצתי מבריק הצליחה להכות פעמיים באורחת ולמצוא פעמיים את הרשת בעזרת אנטוניו קאנדרבה הוותיק ולאוטרו מרטינס, שגם החמיץ כדור עונשין. "אלו שלוש נקודות כבדות מאוד. היינו חייבים לנצח כדי להישאר במירוץ על העלייה לשלב הבא, גם כשאנחנו לא נחשבים לפייבוריטים בבית הזה" סיפר קונטה אחרי שריקת הסיום.

"התכוננו לסוג משחק אחר לגמרי. דורטמונד פחדה ממשחק ההתקפה שלנו ובגלל זה שינתה את כל שיטת המשחק שלה. אבל בסוף הצלחנו להסתגל לשינויים ולנצח. זו הייתה האופציה היחידה שלנו בשביל לשרוד. היינו חכמים מאוד בכל חלק במגרש, מרסלו ברוזוביץ' היה פשוט מבריק." סיכם המאמן.

קונטה.
קונטה. "שלוש נקודות כבדות מאוד. אינטר לא פייבוריטית לעלייה" (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

התקשורת בארץ המגף לא נשארה אדישה למשחק בסן סירו, ובעיתון ה"גאזטה" נכתב: "אינטר פשוט קיפלה את דורטמונד. השחקנים בכחול הוכיחו שזה אפשרי. זה היה תסריט חלומי, רק התלתלים של ג'ין ויילדר היו חסרים. לאוטרו המשיך להיות נפלא כמו תמיד, קאנדרבה הצליח לסחוט מחיאות כפיים מהקהל, שרק לפני שנה שרק לו בוז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי