זידאן: "רוצה שבייל יישאר עד סוף העונה", פ.ס.ז' מוכנה לברוז'

גארת' בייל
גארת' בייל | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

ללא הקיצוני הוולשי, ריאל מדריד מתכוננת לגלאטסראיי: "כל מה שאומרים מסביב זה שטויות" סיפר המאמן. מרסלו יציין 100 משחקים בליגת האלופות: "אנשים צריכים להיזהר עם הביקורות". איקרדי מעוניין להישאר בצרפת

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגת האלופות יימשך גם מחר (רביעי) עם לא מעט משחקים מרתקים. אחד מהמוקדים העיקריים הוא בית 1 כאשר פריז סן ז'רמן המוליכה תרצה לשמור על המאזן המושלם שלה במשחק בית נוח על הנייר נגד ברוז'. במקביל, ריאל מדריד תארח את גלאטסראיי ותקווה לעשות צעד לעבר שמינית הגמר.

ריאל מדריד – גלאטסראיי (22:00)
הבלאנקוס מגיעים למשחק רגועים הרבה יותר לאחר שהשיגו 0:1 סופר-חשוב באיסטנבול לפני שבועיים תודות לשער של טוני קרוס, אלא שהקבוצה של זינדין זידאן לא יציבה. בשבת החמיצה ריאל הזדמנות להעפיל לפסגה כשסיימה רק בתיקו מאופס נגד בטיס בסנטיאגו ברנבאו. מרסלו, שנח באותו משחק, צפוי להיות החיזוק ההתקפי של הבלאנקוס כשייפתח על חשבונו של פרלאן מנדי וירשום את משחקו המאה בליגת האלופות.. גם פדה ואלוורדה נמצא בתמונת ההרכב. חאמס רודריגס וגארת' בייל שלא התאמנו עם הקבוצה – ימשיכו להעדר.

המגן השמאלי הגיע למסיבת העיתונאים לצד זידאן ואמר: "הופעה מספר 100 בליגת האלופות? זה כבוד גדול לשחק כל כך הרבה משחקים חשובים במועדון הגדול בעולם. אני נמצא כאן במשך כמעט כל הקריירה שלי. אני מקווה שנציג משחק נהדר וננצח. אנחנו אוהבים את המשחקים האלה, זה משחק שהוא כמו גמר".

על הביקורות: "אני הרבה יותר טוב מהעונה שעברה בה לא שיחקתי הרבה. מעולם לא ראיתי את עצמי כשחקן הרכב בלתי מעורער. אני חושב שאנשים צריכים להיזהר עם הביקורות, אני תמיד נותן כבוד לכולם".

מרסלו.
מרסלו. "מעולם לא ראיתי את עצמי שחקן הרכב בלתי מעורער" (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

המאמן זינדין זידאן התייחס לבייל: "אני רוצה שהוא יישאר עד לסיום העונה. כל מה שאומרים זה שטויות, צריך לחשוב חיובי הוא עדיין לא כשיר. מותר לנבחרת שלו לזמן אותו. לדעתי מי שהכי סובל זה השחקן עצמו שרוצה להוכיח את עצמו כאן".

עד היום ריאל ניצחה בכל ארבעת משחקי הבית שלה נגד יריבות מטורקיה, שלושה מהם נגד גלטסראיי אותה הביסה פעמיים 0:3 וכן 1:4 במפגש האחרון בעונת 2013/14. מנגד, בשנתיים האחרונות זה לא המצב. ריאל, שכבר השמיטה נקודות נגד ברוז' במשחק בו נחלצה מהפסד (2:2), ניצחה רק פעם אחת בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות.

האורחת מגיעה למשחק לאחר ניצחון 0:2 על ריזספור כשנהנתה בין היתר משער של ריאן באבל. בליגה המקומית היא רחוקה אמנם רק שלוש נקודות מהקו האדום אך מדורגת שביעית בלבד. בכל מקרה, גלאטסראיי יודעת שאין לה מה להפסיד והיא חולמת על סנסצייה בברנבאו לאחר שלא ניצחה בכל עשרת משחקיה האחרונים באירופה (שלוש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים)


אדן הזאר. מחפש שער בכורה במדי ריאל בליגת האלופות (OZAN KOSE/AFP via Getty Images)

למרות המצב, האוהדים אופטימיים או לפחות לא רוצים להחמיץ את הביקור בברנבאו. לא פחות מ-3,000 טורקים ילוו את הקבוצה במסע במדריד. החלוץ רדאמל פלקאו ימשיך להיעדר בשל פציעה. הוא עובר טיפול והשגחה מיוחדת על ידי רופא במדריד שמכיר אותו כבר 12 שנה. סטפן פגולי, הקשר שעלה מהספסל במשחק הקודם, יפתח הפעם ב-11.

פריז סן ז'רמן – ברוז' (22:00)
אלופת צרפת נחלה הפסד מפתיע במחזור האחרון כשנכנעה 2:1 לדיז'ון מהתחתית, אם כי בליגת האלופות הקבוצה של תומאס טוכל שומרת על מאזן מושלם. המאמן הגרמני בהחלט זקוק לניצחון נוסף כדי להרגיע את הביקורות בצרפת. ניצחון על ברוז', לאחר שהביסה אותה 0:5 במשחק החוץ – יבטיח לה כמעט בוודאות את המקום הראשון בבית. קיליאן אמבפה, שהרשית שלושער באותו ערב, נמצא בכושר מצוין עם שבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים.

מאורו איקרדי נמצא גם הוא בכושר טוב ואמר: "לשחק בפ.ס.ז' זה כבוד, זה אחד המועדונים הגדולים בעולם. אני אעשה הכל כדי להישאר כאן. אוקטובר היה חודש חיובי עבורי אבל עליי להמשיך ככה בחודשים הקרובים". מנגד, ניימאר שטרם שיחק העונה בליגת האלופות, ימשיך להיעדר כמובן וחוץ ממנו תחסר אלופת צרפת גם את תומאס מונייר וטילו קהרר.


רוצה להישאר. מאורו איקרדי (MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images)

הקבוצה מבלגיה, שכבר הייתה קרובה לסנסצייה בברנבאו, ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים מבלי לספוג וטרם הפסידה העונה בליגה המקומית . היא מובילה ביתרון שש נקודות על פני השנייה בטבלה ועוד יש לה משחק חסר. הקשר רוד וורמר ייעדר בשל הכרטיס האדום שספג, המגןקשר מאטה קלינטון בחוץ בשל פציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי