בבמה הגדולה מכולן: מנור סולומון כבש וסידר 1:1 בחוץ מול מנצ'סטר סיטי

מנור סולומון חוגג עם שחקני שחטאר
מנור סולומון חוגג עם שחקני שחטאר | OLI SCARFF / Contributor

עוד רגע ענק לילד הפלא של הכדורגל הישראלי. אחרי הפציעה שהובילה להיעדרותו ממשחקי הנבחרת, הקשר עלה מהספסל (65), דייק ארבע דקות לאחר מכן (69) ודאג ששחטאר תגיע למחזור המכריע כשהיא תלויה בעצמה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
עוד רגע בלתי נשכח בקריירה הקצרה של מנור סולומון, שחזר הערב (שלישי) לאחר פציעה לא קצרה והבקיע ב-1:1 באנגליה מול מנצ'סטר סיטי במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות. הקשר הוזעק מספסל שחטאר דונייצק בדקה ה-65 בפיגור 1:0 וארבע דקות לאחר מכן הוא השווה את התוצאה עם בעיטה מדויקת לפינה משבעה מטרים.


מנצ'סטר סיטי אמנם כבר העפילה לשמינית הגמר מהמקום הראשון, אך המאבק על המקום השני עדיין פתוח לרווחה. השער של סולומון דאג ששחטאר תגיע למחזור הסיום עם שש נקודות, אחת יותר מדינמו זאגרב השלישית ושתיים מעל אטאלנטה הרביעית. אלופת אוקראינה, שכאמור תלויה בעצמה, תארח את הקבוצה מברגאמו ואילו דינמו זאגרב תפגוש בביתה את אלופת אנגליה.


עוד קודם לכן ואחרי מחצית ראשונה מאופסת במנצ'סטר, סיטי עלתה לראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-56. קווין דה בריינה מצא בכדור עומק פנטסטי את גביראל ז'סוס הברזילאי, שהוריד לאילקאי גונדואן והקשר הגרמני נעץ את השער שאמור היה לסדר לפפ גווארדיולה שלוש נקודות, אלא שאז הגיע כאמור סולומון ולקח מאלופת אנגליה שתי נקודות.


לפני קצת פחות מחודשיים, כזכור, התכבד סולומון הצעיר בשערו הראשון אי פעם בליגת האלופות ואיזה שער זה היה. קשר שחטאר הוזעק מהספסל בדקה ה-69 והעניק לקבוצתו ניצחון דרמטי בסן סירו עם ביצוע פנטסטי בדקה ה-95, לאחר שהטעה שחקן הגנה והכניע את פיירלואיג'י גוליני.



עוד רגע גדול. מנור סולומון (Gettyimages)

סולומון נאבק על הכדור עם סטרלינג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי