לבנדובסקי: "עליי להודות, אני מכור להבקעת שערים"

רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג | ANDREJ ISAKOVIC/AFP via Getty Images

חלוץ באיירן מינכן כבש את הרביעייה המהירה בתולדות ליגת האלופות ב-0:6 על הכוכב האדום בבלגרד: "שמחתי גם כשניצחנו את דיסלדורף ולא הבקעתי, השיאים האלה לא חשובים". המאמן הזמני האנזי פליק מחזק את מעמדו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
"רביעייה ב-15 דקות", כותרת כל כך פשוטה הבוקר ב"קיקר" שאומרת כל כך הרבה. רוברט לבנדובסקי הבלתי נגמר עשה זאת אמש (שלישי) ב-0:6 של באיירן מינכן בבלגרד על הכוכב האדום, כשכבש מדקה 53 ועד 67 ארבעה שערים שהעלו את מאזנו בליגת האלופות לעשרה העונה והוא בהחלט במרדף אחרי השיא.


לבנדובסקי כבר הפך לשחקן הראשון בליגת האלופות שכובש שתי רביעיות, אחרי שעשה זאת עוד במדי בורוסיה דורטמונד ב-1:4 המבריק על ריאל מדריד באפריל 2013, ומה שמדהים הוא שזו רביעייה שנייה של שחקן באיירן מינכן רק העונה – אחרי שסרג' גנאברי עשה זאת ב-2:7 על טוטנהאם. בסך הכל בליגת האלופות נכבשו 13 רביעיות. הרביעייה של הפולני, כמובן, הייתה המהירה בהיסטוריית המפעל וכעת הוא ינסה לכוון לחמישייה, הישג שרק שניים השיגו: ליאו מסי ב-1:7 של ברצלונה על לברקוזן ב-2012 ואדריאנו ב-0:7 של שחטאר דונייצק על באטה בוריסוב ב-2014.


למרות כל זאת, החלוץ מיהר לצנן את ההתלהבות ודווקא פרגן לחבריו בסיום: "השיאים האלה לא חשובים", אמר לבנדובסקי בצניעות, "מה שחשוב הוא שהקבוצה שיחקה חכם וניצחה. יכולנו להבקיע שערים נוספים במחצית השנייה, מה שחשוב הוא שהייתה לנו תוכנית ושיחקנו לפיה. ברור שהייתי שמח מההופעה שלי, אבל גם נגד דיסלדורף שמחתי וזה משחק שלא כבשתי בו". ולמרות דבריו, לבנדובסקי בכל זאת צייץ אחרי המשחק: "אני חייב להודות…אני מכור להבקעת שערים".


האנזי פליק, מי שהיה עוזרו של ניקו קובאץ' ובשבועות הראשונים שלו בתפקיד המאמן הזמני מצעיד את הקבוצה לתצוגות משכנעות ובהחלט מחזק את האפשרות שימשיך בתפקיד לפחות עד תום העונה, הוסיף: "כל המחמאות מגיעות לשחקנים, כל מה שתכננו עבד בצורה חלקה. מהדקה הראשונה לא נתנו לכוכב האדום לפתח את המשחק שלהם וגם במחצית הראשונה היינו ראויים לשער או שניים נוספים".


כידוע, באיירן מינכן ירדה להפסקה ב-0:1 בלבד, שער אחד של לבנדובסקי נפסל עקב נגיעת יד, אבל בחצי השני כאמור לעיל הפולני כבר התפוצץ וזה הסתיים ב-0:6 מוחץ. "בחצי השני כבר היינו יותר יעילים וקיבלנו ביטחון", המשיך פליק, "זה נהדר לראות את הקבוצה צוברת ביטחון ומתקדמת ממשחק למשחק. זה לא רק השערים, אלא גם ההגנה משחקת מצוין – הגנה טובה היא הבסיס למשחק התקפה וזה מה שאני רוצה לראות מהשחקנים שלי".



פליק ולבנדובסקי בבלגרד (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי