מנור סולומון לספורט1: "היה לי קשה לישון בלילה"

מנור סולומון
מנור סולומון | Robbie Jay Barratt - AMA / Contributor

קשר שחטאר אחר השער נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות: "מקווה להגיע למועדון גדול דרך הדלת הראשית". על נבחרת ישראל: "הרגשתי בקמפיין האחרון שנהייתי שחקן מוביל, מחכה לסקוטלנד"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנור סולומון וחבריו הצליחו להדהים את אלופת אנגליה, מנצ'סטר סיטי, כשהישראלי זכה להבקיע את שער השוויון באצטדיון האיתיחאד, בסך הכל ארבע דקות אחרי שעלה מהספסל למשחק החזרה שלו מהפציעה. בשיחה עם ספורט1, משדה התעופה, הוא מודה: "היה לי קשה לישון בלילה".

"ישנתי אולי שעה או שעתיים בלילה", התייחס הקשר הצעיר ללילה שעבר עליו לאחר כיבוש השער היוקרתי, "קמנו מוקדם מאוד לטיסה חזרה לקייב. היו לי הרבה מחשבות והרבה אדרנלין. אחרי משחק כזה וגול כזה בטח שקשה לישון. אז בקושי ישנתי" סיפר כוכב היום לספורט1.

על הכיבוש מול הקבוצה אליה היה מועמד לפני כשנתיים: "הייתי מועמד להצטרף אליהם, אבל אני שמח שבסופו של דבר חתמתי בשחטאר. אני מקווה להגיע למועדון בסדר גודל כזה דרך הדלת הראשית ואני מאוד שמח שכבשתי במעמד כזה ועזרתי לקבוצה לקחת נקודה חשובה".


סולומון מהמם את האיתיחאד (OLI SCARFF / Contributor)

על שני השערים שכבש עד כה: "תמיד האמנתי בעצמי, אבל ברור שהייתי קונה לפני הקמפיין בשלב הבתים שאני אהיה עם שני שערים, אחרי ששיחקתי רק בארבעה משחקים. זו באמת הרגשה נהדרת".

על הנבחרת: "הרגשתי כבר בקמפיין האחרון שנהייתי שחקן מוביל בנבחרת. בערך מאמצע הקמפיין. חבל לי שבשני המשחקים האחרונים לא שיחקתי בגלל פציעה, אבל אני מחכה כבר לחודש מרץ למשחק מול סקוטלנד, להגיע בכושר הכי טוב שלי ולעזור לנבחרת לעלות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי