אברהם לא ייעדר זמן רב, למפארד: "משחק שהיה יכול להסתיים ב-6:6"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הסקורר נפצע במחצית השנייה בתיקו 2:2 נגד ולנסיה, אך כנראה מדובר במכה יבשה בלבד: "בהתחלה חששתי שזה הגרוע מכל". המאמן הודה: "התחמקנו מזה איכשהו, הם הגיעו להרבה מצבים". הבלוז יחזיקו אצבעות לאייאקס

קבוצות: צ'לסי ולנסיה
(גודל טקסט)

הבית המעניין ביותר בליגת האלופות העונה הוא לא זה של ברצלונה, דורטמונד ואינטר, וגם לא זה של ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן. הקרב המותח ביותר מתנהל בבית ח' בין צ'לסי, ולנסיה ואייאקס, כשאחת מהשלוש תיפרד מהמפעל כבר בשלב הבתים ותנשור לליגה האירופית. התיקו 2:2 בין צ'לסי לוולנסיה אתמול (רביעי) קבע כי כל אחת תזדקק ליותר נקודות מהשנייה במחזור הבא – אך העבודה של הבלוז תהיה קלה יותר, כיוון שהם יארחו את ליל בעוד העטלפים ישחקו בהולנד נגד מוליכת הבית. מצד שני, הניצחון של הספרדים בסטמפורד ברידג' בתחילת העונה קבע כי אם שתי הקבוצות ישיגו את אותה תוצאה, ולנסיה תהיה זו שתעפיל ל-16 הגדולות.

באנגליה כינו את המשחק "מותחן" וטענו כי פרנק למפארד השיג נקודה קריטית בחוץ, וגם המאמן עצמו הודה כי היה לקבוצתו מזל לא לצאת עם הפסד מהמסטאייה. "האם אהבתי את איך ששיחקנו? לא, לא אהבתי", אמר המאמן האנגלי, "היו הרבה מקרים העונה שאני יכול להגיד עליהם 'התחמקנו מזה איכשהו' וזה היה אחד המקרים האלה. הם החמיצו מצבים קרובים מאוד".

"ככה זה בכדורגל", הוסיף למפארד, "מצד שני, אתה צריך אופי כדי לשרוד את זה עד הסוף. אולי הגיע לנו קצת מזל, אבל זה לא גורע מהעובדה שאנחנו בעצמנו חייבים לנצל יותר הזדמנויות. זה היה מסוג המשחקים שהיו יכולים להסתיים ב-5:5 או 6:6, אנחנו צריכים להודות על הנקודה כי נתנו להם לתקוף ולבעוט לשער יותר מדי. ולנסיה היא קבוצה מעולה והיינו צריכים להגן יותר. אני מרוצה מהתוצאה, היה משחק קשה".

אברהם. יעבור בדיקות וכנראה יחזור בעוד שבוע (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)
אברהם. יעבור בדיקות וכנראה יחזור בעוד שבוע (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

השער השני שקפה ספג: "זה היה מקרי לחלוטין, לא מאשים אותו. הוא היה פנטסטי לאורך המשחק וגם עצר פנדל".

מלבד איבוד היתרון ומשחק ההגנה, לצ'לסי יש בעיות נוספות – החשובה שבהן היא פציעתו של תמי אברהם בתחילת המחצית השנייה. הסקורר הצעיר הוא אחד המצטיינים ואחד הבאנקרים של למפארד בהרכב העונה, עם 11 שערים בכל המסגרות. הוא ייעדר לפחות מהמשחק הקרוב נגד ווסטהאם בשבת, אבל בצ'לסי אישרו שהפציעה לא חמורה כי שחשבו.

"באותו רגע חשבתי על הגרוע מכל", אמר אברהם לאחר המשחק, "אבל קמתי והצלחתי ללכת. אני מקווה שמדובר בפציעה יבשה. אני אעבור בדיקות ונראה מה יהיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי