ולנסיה הדהימה את אייאקס ועלתה עם צ'לסי לשמינית הגמר

דיילי בלינד
דיילי בלינד | Soccrates Images / Contributor

הפתעה באמסטרדם: ההולנדים היו זקוקים לנקודה ביתית, אך איבדו את העשתונות ונכנעו לטיל של רודירגו (24) שהעלה את העטלפים לשלב הבא מהמקום הראשון. גם הבלוז ב-16 האחרונות אחרי 1:2 על ליל

(גודל טקסט)
בית ח', אולי המעניין ביותר בליגת האלופות בעונת 2019/20, ננעל הערב (שלישי) וסיפק פעם נוספת את הסחורה. אייאקס, מוליכת הטבלה ערב המחזור והפתעת העונה שעברה במפעל היוקרתי, הודחה לאחר 1:0 ביתי מול ולנסיה, שתפסה את הפסגה והעפילה לשמינית הגמר ביחד עם צ'לסי, שסיימה במקום השני לאחר 1:2 ביתי על ליל.

אייאקס – ולנסיה 1:0

אחרי שהייתה רחוקה אשתקד שניות ספורות מעלייה מדהימה לגמר, אלופת הולנד סיימה את דרכה בליגת האלופות כבר בשלב הבתים. ההולנדים היו זקוקים לנקודה אחת בלבד על מנת להעפיל לשמינית הגמר והודות לדחיפה אדירה של הקהל המקומי הם גם פתחו את המשחק טוב יותר, אך טיל של רודריגו (24) לאחר כדור עומק של של פראן טורס הכריע ושלח את ולנסיה לשמינית הגמר מהמקום הראשון. בתוספת הזמן המשחק התחמם ו-ולנסיה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שגבריאל פאוליסטה ספק נגח בפניו של דושאן טאדיץ'. אייאקס, שאיבדה את העשתונות לאחר השער של העטלפים, רשמה הפסד בית שני ברציפות על האפס לאחר שנוצחה רק לפני ארבעה ימים על ידי וילם הצנועה ופישלה ברגע האמת.

צ'לסי – ליל 1:2

הבלוז הגיעו להתמודדות בידיעה שהם תלויים אך ורק בעצמם והשלימו את המלאכה מול הקבוצה הצרפתית, עבורה המשחק נערך לפרוטוקול בלבד. כבר מן הפתיחה היה ברור מי הקבוצה שרוצה יותר ובדקה ה-19 היה זה תמי אברהם שמצא מקרוב את הרשת לאחר כדור רוחב של וויליאן. 16 דקות חלפו וצ'לסי סגרה עניין, כשכדור קרן מדוד של אמרסון הסתיים בנגיחה מדויקת של ססאר אספיליקואטה הוותיק שקבע 0:2 בהפסקה. האורחת עוד הספיקה לצמק עם פצצה של לואיק רמי למשקוף ופנימה (78), אך לא יותר מכך ובסיום היו אלה פרנק למפארד וחניכיו שחגגו את העלייה לשמינית הגמר מהמקום השני.
 


לא לזה פיללו באמסטרדם (Gettyimages)

פרץ את הסכר. תמי אברהם (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי