סלאח שני רק למסי, מיליק נכנס לספרי ההיסטוריה של נאפולי

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Michael Regan / Staff

רק הפרעוש (28) היה מעורב ביותר שערים מהמצרי (27) בליגת האלופות מאז שהוא חתם בליברפול. החלוץ הפולני הפך לראשון שהבקיע שלושער במחצית אחת במפעל במדי הקבוצה מדרום איטליה. כל המספרים

(גודל טקסט)

0 – אחרי שכבש בחמש ההופעות הראשונות שלו בליגת האלופות, ארלינג הולאנד נעצר לראשונה בקריירה שלו במפעל היוקרתי מול ליברפול וסיים את שלב הבתים עם שמונה שערים בשש הופעות.

1 – נאפולי סיימה לראשונה בתולדותיה את שלב הבתים בליגת האלופות ללא הפסד – שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

1 – אליסון רשם שבע הצלות באוסטריה והפך לשוער הראשון שלא ספג העונה מול רד בול זלצבורג בליגת האלופות.

3 – אחרי שלא הצליחה להעפיל לשלב הבא ב-2009/10 וב-2014/15, ליברפול עלתה לשמינית הגמר בפעם השלישית ברציפות תחת הדרכתו של המנג'ר יורגן קלופ. בדרך לזכייה שנייה ברציפות?

3 – ארקדיוש מיליק הוא השחקן האיטלקי השלישי בהיסטוריה (והראשון בתולדות נאפולי) שכבש שלושער בליגת האלופות במחצית. קדמו לו סימונה אינזאגי במדי לאציו נגד מארסיי (2000) ומרקו סימאונה במדי מילאן נגד רוזנבורג (1996).

17 – מרטין ונדבורט מגנק הפך לשוער הצעיר בהיסטוריה שמשחק בליגת האלופות כשעשה זאת בגיל 17 ו-287 ימים.

27 – מוחמד סלאח היה מעורב ישירות ב-27 שערים במדי ליברפול בליגת האלופות (19 שערים ושמונה בישולים) – רק ליאו מסי (28) היה מעורב ביותר שערים מאז שהמצרי הצטרף לשורות הקבוצה האנגלית.

 
 

38 – מיליק כבש שלושער תוך 38 דקות – השלישייה הכי מהירה בצ'מפיונס מאז שזלאטן איברהימוביץ' כבש במדי פריז סן ז'רמן נגד אנדרלכט תוך 36 דקות בלבד (2013).

82 – סלאח השווה את מספר שעריו של לואיס סוארס בליברפול. המצרי היה זקוק ל-125 הופעות, לעומת החלוץ האורוגוואי שעשה זאת ב-133 משחקים.

300 – דריס מרטנס רשם ציון דרך ענק עם משחקו ה-300 בנאפולי. רק תשעה שחקנים עשו זאת לפניו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי