באיטליה קטלו את אינטר, קונטה: "זה היה צריך להסתיים אחרת"

שחקני אינטר מאוכזבים
שחקני אינטר מאוכזבים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אחרי ההדחה מליגת האלופות, בארץ המגף ביקרו את הנראזורי על כך שכשלו בערב קריטי נגד הרכב משני של ברצלונה: "היו צריכים להיות מושלמים, אבל היו רחוקים מכך". המאמן: "אין לי תלונות, היינו ראויים ליותר"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

למרות שבליגה האיטלקית היא נראית מצוין, מוליכה את הטבלה ורשמה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה, אינטר הודחה אתמול (שלישי) משלב הבתים של ליגת האלופות שנה שנייה ברציפות. הנראזורי נכנעו 2:1 לברצלונה בסן סירו, על אף ההרכב המשני של היריבה, שהמשחק לא שינה כלום עבורה. גם לאנטוניו קונטה זו הייתה הדחה שנייה בקריירה כבר בשלב המוקדם של המפעל הבכיר באירופה, אחרי שחווה כישלון דומה כמאמן יובנטוס.

"היו לנו הזדמנויות לנצח את המשחק, יצרנו את המצבים, אבל היה חסר לנו את הדיוק כדי לתרגם אותם לשערים", הודה קונטה לאחר ההפסד, אך נמנע מלהביע חרטה: "אין לי תלונות, השחקנים שלי נתנו הכל. פשוט היה חסר לנו להבקיע והגול השני שלהם הרג אותנו. היה כואב לראות את השער הזה של אנסו פאטי. התאכזבתי עבור האוהדים בסן סירו, כי הם דחפו אותנו מתחילת המשחק ועד סופו ויצרו אווירה מדהימה. זה היה צריך להסתיים אחרת. במבט על הבית ועל ההופעות שלנו, היינו ראויים ליותר. נותר רק להפשיל שרוולים ולעבוד, עכשיו נצטרך לחזור למסלול".

גם הבלם סטפן דה פריי הזדהה עם תחושות המאמן: "אנחנו עצובים, אבל אין בנו חרטה כי עשינו את כל מה שיכולנו כדי להעפיל. אין טעם להסתכל לאחור עכשיו, עלינו להתרכז בעתיד. הפצע טרי עכשיו, אבל הקשיים יחשלו אותנו". השוער סמיר הנדנוביץ' הוסיף: "לא הצלחנו להבקיע במחצית השנייה, למרות שהיו לנו מצבים. זה הפסד כואב, אבל זה לא שהעונה נגמרה. יש לנו שני משחקים בליגה לפני הפגרה, שיכולים להטעין את המצברים שלנו. ההופעות שלנו בשלב הבתים הוכיחו שהגיע לנו לעלות, אבל לצערי היו לנו עליות וירידות".


"היינו ראויים ליותר". הדחה מאכזבת לקונטה ואינטר (Emilio Andreoli/Getty Images)

בתקשורת האיטלקית קטלו את הנראזורי על כך שכשלו דווקא ברגע קריטי: "בערב שבו אינטר הייתה צריכה להיות מושלמת, היא הייתה רחוקה מכך", נכתב בארץ המגף. "נגד ברצלונה ב' שהגיעה נטולת לחץ, הנוקאאוט היה כואב. אבל אינטר לא פספסה את ההעפלה בהפסד לאחת הקבוצות הטובות באירופה, אלא כשאיבדה נקודות בבית נגד סלביה פראג ושמטה יתרונות בחוץ נגד בארסה ודורטמונד".

רחוקים משלמות בערב קריטי. שחקני אינטר מאוכזבים (Emilio Andreoli/Getty Images)
רחוקים משלמות בערב קריטי. שחקני אינטר מאוכזבים (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי