קינגסלי קומאן צפוי להיעדר תקופה ארוכה, פליק: "עצוב מאוד"

קינגסלי קומאן
קינגסלי קומאן | Adam Pretty/Bongarts/Getty Images

הקיצוני של באיירן נפגע בצורה חמורה בברכו במהלך המשחק נגד טוטנהאם, מה שהאפיל על ערב היסטורי של הבווארים, שסיימו את שלב הבתים במאזן הטוב אי פעם. קימיך: "כשהוא נפל, הייתי בהלם"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן רשמה אתמול (רביעי) הישג היסטורי בליגת האלופות, כשסיימה את שלב הבתים עם המאזן הטוב אי פעם – שישה ניצחונות משישה משחקים והפרש שערים של 19+, זאת אחרי שגברה 1:3 על טוטנהאם. בכך הפכו הבווארים לקבוצה הגרמנית הראשונה שמסיימת את השלב הראשון במפעל הבכיר באירופה ללא הפסדים, ועל הדרך התאוששו משני הפסדים רצופים בבונדסליגה.

"אני חייב להחמיא לקבוצה שלי. אחרי שני המשחקים האחרונים, זה סימן שאנחנו בדרך הנכונה ואם נמשיך לעבוד באינטנסיביות נוכל להגיע להישגים", אמר מאמנה של באיירן האנזי פליק לאחר הניצחון. השוער מנואל נוייר הוסיף: "הראינו את הפרצוף האמיתי שלנו, במיוחד בשני המשחקים נגד טוטנהאם, אבל באופן כללי אני חושב שהיינו טובים מאוד, עקביים ומפוקסים עד כה בליגת האלופות. חשוב שיחזרו לקחת אותנו ברצינות באירופה".

מה שהעיב על הערב המוצלח הייתה פציעתו של קינגסלי קומאן. זה התחיל טוב מבחינת הצרפתי, שכבש את השער הראשון בדקה ה-14, אך כרבע שעה לאחר מכן המצב התהפך כשהוא נפגע בברכו בצורה חמורה וירד מהמגרש בצליעה, מה שצפוי להשבית אותו לתקופה ארוכה. "עצוב מאוד, מאפיל על כל המשחק", הגיב פליק לפציעתו של קומאן, השביעית בשנתיים האחרונות. "ברגע הראשון שהוא נפל אל הדשא, הייתי בהלם", סיפר ג'ושוע קימיך.

פציעתו האפילה על ערב היסטורי. קומאן שרוע על הדשא (Michael Regan/Getty Images)
פציעתו האפילה על ערב היסטורי. קומאן שרוע על הדשא (Michael Regan/Getty Images)

בשתי העונות הקודמות, קומאן החמיץ 31 משחקים במצטבר בעקבות פציעה בקרסול. היעדרותו עשויה לפגוש קשות בשאיפות של באיירן, אחרי שאלופת גרמניה כבר איבדה בעונה הנוכחית את ניקלאס זולה שקרע את הרצועה הצולבת, בעוד לוקה הרננדס פספס כבר 13 משחקים בעקבות פציעה בקרסול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי