ניימאר: "אני לא צריך יותר מכדור, מגרש טוב וחברים בחדר ההלבשה"

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

כוכב פריז סן ז'רמן נשאל על עתידו וסיפק תשובה מתחמקת ("שמח כשאני משחק כדורגל") והוסיף לקראת שמינית הגמר: "ליגת האלופות זו המטרה העיקרית". וגם: המחווה לקבאני והמחמאות מטוכל

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן פישלה לא מעט בשנים האחרונות בליגת האלופות, אבל העונה, לפחות בינתיים, היא בוודאי אחת הקבוצות המרשימות ביותר במפעל – אם לא זו שנתנה את ההצגה הגדולה מכולן. הפריזאים מעדו רק ב-2:2 בברנבאן נגד ריאל מדריד, משחק שגם בו הם חזרו מפיגור כפול, ואתמול (רביעי) קינחו את שלב הבתים עם 0:5 מהדהד על גלאטסראיי – כשמה שלא ניתן היה שלא להתפעל ממנו הוא ההדדיות בין שחקני ההתקפה.

ניימאר, קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי ואדינסון קבאני – כל הארבעה מצאו את הרשת בניצחון הגדול, כשגם הבישולים, ברובם, הגיעו ממסירות ביניהם. מה שגם גרם להתפעלות יתרה היה שערו של קבאני, שהובקע מבעיטת עונשין מ-11 מטרים – אבל היה יפה לראות שמיד לאחר הכשלת קיליאן אמבפה ברחבה בדקה ה-84, לקח ניימאר את הכדור והגיש אותו לאורוגוואי, כשנתיים לאחר הסערה שפרצה בעקבות ויכוח בין השניים על מי יבעט פנדל.

ניימאר שוחח לאחר המשחק עם RMC והבהיר: "עכשיו חוזרים לליגה הצרפתית ונצא למנוחה מליגת האלופות, אבל ברור שאנחנו חושבים על ליגת האלופות ושזו המטרה העיקרית שלנו. קבאני? הוא בועט פנדלים מצוין ושזה היה חשוב שהוא יבקיע – ואם הייתה לנו הזדמנות לעזור לו והוא הצליח, זה מעולה. בכל זאת, מדובר במטאדור".


ניימאר מגיש את הכדור לקבאני (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

לאחר מכן ניסו להקשות על הברזילאי, כשניצלו את העובדה שהתייצב מול המיקרופונים בניסיון לחלץ פרטים על עתידו: "אני שמח כשאני משחק כדורגל, אני לא צריך יותר מכדור, מגרש טוב וחברים בחדר ההלבשה".

מי שהחמיא לניימאר על התנהגותו עם קבאני היה המאמן, תומאס טוכל: "זו הייתה מחווה יפה, כולם היו יכולים לראות את זה. ניימאר הוא בחור רגיש וזה סימל דברים יפים על הקבוצה שלנו כשהוא הגיש לו את הכדור".

ציון דרך רשם אתמול גם קילאן אמבפה, שבגיל 20 כבר חוגג 100 שערים בקריירה. כשנתיים וחצי לאחר שהגיע לעיר האורות, אלוף העולם כבש אתמול את שערו ה-73 במדי פריז סן ז'רמן ולפני כן הוא כבש 27 שרים במונאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי