גווארדיולה: "אם לא ננצח את ריאל מדריד ייתכן שיפטרו אותי"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Catherine Ivill/Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי דיבר לקראת שמינית גמר ליגת האלופות ומבין שהמפגש הכפול עשוי להשפיע על עתידו: "אני רוצה לזכות בתואר ואם אעבור זה יהיה אחד הרגעים המאושרים בחיי". על ליברפול: "הקבוצה הטובה בעולם"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

 ליגת האלופות חוזרת כבר בשבוע הבא אחרי פגרה ארוכה בת חודשיים וכנראה אין קבוצה שהתוצאה במפעל תשפיע יותר על העונה שלה מאשר מנצ'סטר סיטי. אלופת הפרמייריליג בשנתיים האחרונות לא מצליחה להתמודד מול ליברפול ופפ גווארדיולה יודע שבשנתו הרביעית בקבוצה, בהנהלה מצפים להגיע הפעם לשלב מכריע והדחה מוקדמת נוספת עלולה לסיים את דרכו במועדון.

מנצ'סטר סיטי שסיימה את הבית במקום הראשון קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר שהייתה יכולה לקבל, ריאל מדריד של זינדין זידאן שטרם הפסיד בנוקאאוט ליגת האלופות. גווארדיולה בעצמו דיבר על המצב הרגיש ברשת סקיי: "אני רוצה לזכות בליגת האלופות ובמשחקים נגד ריאל מדריד אעשה הכל כדי לעבור. אם אכן נעבור זה יהיה אחד הרגעים המאושרים בחיי. אם לא ננצח ייתכן שהמנהל הספורטיבי או יושב הראש יגידו לי שאני מפוטר".

כשנשאל אם הוא באמת מאמין בכך שיפוטר במקרה של הדחה מול ריאל מדריד: "לא יודע, הרבה פעמיים זה קרה. אולי יגידו לי 'בסך הכל עשית עבודת טובה, ונחשוב איך נוכל להשתפר. מאז שהגעתי למועדון אנחנו רק חושבים איך להשתפר".

על העונה של ליברפול: "היא בילתה או חמש שנים כדי לזכות בתואר הראשון שלה, זה היה תהליך, החתימו שחקנים חדשים ואז השקיעו יותר ויותר והם הקבוצה הטובה בעולם כרגע".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי