בשלישי: באיירן מינכן תנקום בצ'לסי על גמר האלופות ב-2012?

באיירן מינכן נגד צ'לסי
באיירן מינכן נגד צ'לסי | Mike Hewitt/Getty Images

הבווארים יפגשו לראשונה הבלוז במסגרת המפעל הבכיר ביבשת מאז ההפסד הכואב באליאנץ ארנה, ללא מרטינס, זולה ופרישיץ' פצועים. קאנטה יחמיץ את המפגש בסטמפורד ברידג'

(גודל טקסט)

שלב שמינית גמר ליגת האלופות ימשיך גם מחר (שלישי) ובמקביל למשחק בין נאפולי לברצלונה, באיירן מינכן תפגוש את צ'לסי בסטמפורד ברידג' בשחזור גמר האלופות בשנת 2012.

למעשה מאז אותו משחק באליאנץ ארנה שהסתיים בזכייה ראשונה בליגת האלופות של הבלוז בתום דו קרב פנדלים, שתי הקבוצות נפגשו פעם אחת בלבד במסגרת גמר הסופר קאפ האירופי בפראג כאשר על הקווים עמדו ז'וזה מוריניו לפפ גאוורדיולה. הגרמנים זכו בתואר עם 2:3 אך מחר השתיים יפגשו לראשונה במסגרת האלופות. בסך הכל נפגשו הקבוצות ארבע פעמים בכל המסגרות בהן צ'לסי ניצחה פעמיים ובאיירן מינכן ניצחה ביתר המשחקים.

מבחינה מקצועית האורחת הודיעה על היעדרותו של הקשר האחורי חאבי מרטינס, שטרם החלים מהפציעה בחודש ינואר ולא יטוס עם הקבוצה לאנגליה, יחד עם ניקלאס זולה ואיבן פרישיץ'. המאמן הנסי פליק לא אמור לבצע שינויים רבים מההרכב ניצח את פאדרובן ביום שישי כאשר תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי יעלו בחוד ההתקפה.


תומאס מולר. ימשיך ללהוט נגד באיירן מינכן (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

צ'לסי מנגד שתגיע להתמודדות אחרי ניצחון 0:1 על טוטנהאם שנותן לה המון ביטחון במאבק על הטופ 4 והוא תקווה להמשיך את המומנטום החיובי נגד אלופת גרמניה. מי שאמור להיעדר הוא הקשר הצרפתי אנגולו קאנטה שלא נכלל בסגל נגד ספרס בשל פציעה, בנוסף גם קאלום הדסון אודוי, כריסטיאן פוליסיק ופרדו בספק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי