קרוס החמיא לגווארדיולה וחשף: כך הגעתי לריאל מדריד ולא ליונייטד

טוני קרוס, פפ גווארדיולה
טוני קרוס, פפ גווארדיולה | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

רגע לפני שיפגוש את סיטי ואת פפ שאימן אותו בבאיירן, קשר הבלאנקוס סיפר: "לימד אותי כל כך הרבה, לעולם לא אשכח אותו". וגם: החוזה שכמעט היה מוכן אצל השדים האדומים

(גודל טקסט)

איזה קרב ענק מצפה לנו מחר (רביעי) ב-22:00. ריאל מדריד תארח בסנטיאגו ברנבאו את מנצ'סטר סיטי למשחק הכי גדול של שלב שמינית גמר ליגת האלופות. יהיה זה כמובן המפגש הראשון מבין שניים, כאשר הגומלין יתקיים באיתיחאד ב-17 במרץ.

מי שמספק עונה גדולה באופן אישי אצל הבלאנקוס הוא הקשר הוותיק טוני קרוס, שמכיר מקרוב את מאמן היריבה, פפ גווארדיולה. הספרדי, כידוע, אימן את הגרמני בעונתו האחרונה בבאיירן מינכן (2013/2014) לפני שעבר לבירת ספרד. השחקן בן ה-30 דיבר היום על מאמנו לשעבר ומערכת היחסים שלו איתו.

"מרכז המגרש תמיד היה הדאגה הכי גדולה שלו. תפיסת המשחק השתנתה בגלל המשחק המבריק של הקבוצות שלו. אנשים התחילו להסתכל באופן שונה על קשרים ועל כדורגל. לעולם לא אשכח אותו, כי הוא לימד אותי כל כך הרבה. אנחנו שומרים על קשר", סיפר קרוס.


קרוס וגוואדיולה בימיהם בבאיירן (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

האם ייתכן שהם עוד יחזרו לשתף פעולה: "הייתי אומר שזה לא סביר, כי אני רוצה לסיים את הקריירה שלי במדריד. אהבתי מאוד לשחק בשבילו ויכולתי גם לחדש את החוזה שלי בבאיירן לפני שעברתי, אבל אני לא חושב שזה רעיון טוב לחתום על הסכם חדש רק בשביל המאמן. פפ רצה שאחדש חוזה, אבל מה הטעם לחתום על חוזה לחמש שנים אם הוא יעזוב לפניי? בסוף הוא עזב שנתיים אחריי".

בנוסף, קרוס חשף איך חתם בסופו של דבר בריאל ולא במנצ'סטר יונייטד: "דייויד מויס הגיע לראות אותי והחוזה היה כמעט מוכן, אבל אחרי זה הוא פוטר, הגיע לואי ואן חאל והכל הסתבך. הוא רצה זמן כדי להקים את הפרויקט שלו שם. הזמן עבר והתחילו להיות לי ספקות. לאחר מכן הגיע המונדיאל, קיבלתי שיחה מקרלו אנצ'לוטי וזהו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי