"לפחות שלושה אוהדי ולנסיה נדבקו בנגיף הקורונה"

אוהדי ולנסיה במילאנו
אוהדי ולנסיה במילאנו | NurPhoto / Contributor

לפי דיווח ב'מארקה', השלושה שליוו את העטלפים למשחק במילאנו מול אטאלנטה סובלים מכאבי ראש ומקוצר נשימה. שאר האוהדים שנכחו בהתמודדות באיטליה נדרשו להיבדק בהקדם

(גודל טקסט)

רגעי חרדה בספרד. זה אמנם עדיין לא אושר באופן רשמי, אך העיתון הנחשב 'מארקה' מדווח היום (שלישי) כי שלושה אוהדי ולנסיה, שסבלו מכאבי ראש ומקוצר נשימה, נדבקו בנגיף הקורונה לאחר שליוו את העטלפים למשחק במילאנו נגד אטאלנטה במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות בשבוע שעבר. השלושה עוברים סדרת בדיקות וטיפולים על מנת לאבחן את מצבם.

לפי הדיווח, יתר האוהדים שליוו את ולנסיה להתמודדות במילאנו נדרשו לגשת להיבדק מהר ככל הניתן, כשנכון לרגע זה כאמור מדובר בשלושה אוהדים שכבר נדבקו בנגיף שהחל להתפשט לאחרונה בארץ המגף ואף הוביל לביטול של מספר לא מבוטל של משחקים במסגרת הסרייה א'.

בעקבות החשש מנגיף הקורונה, הוחלט מוקדם יותר היום שיובנטוס תארח את אינטר ללא קהל במשחק העונה של הליגה האיטלקית שייערך במחזור הקרוב. שאר המשחקים שישוחקו בדלתיים סגורות יהיו מילאן נגד גנואה, אודינזה נגד פיורנטינה, פארמה נגד ספאל, ססואולו מול ברשיה וסמפדוריה מול ורונה. אגב, ביום חמישי הקרוב לודוגורץ של דן ביטון, מאוויס צ'יבוטה וטאלב טוואטחה תשחק בסן סירו מול אינטר במסגרת הליגה האירופית, כשגם ההתמודדות הזו תיערך מול יציעים ריקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי