למפארד: "השחקנים שלי קיבלו שיעור מקבוצה ברמה הגבוהה ביותר"

מרקוס אלונסו
מרקוס אלונסו | Mike Hewitt/Getty Images

מנג'ר צ'לסי לא הכחיש שה-3:0 הצורם נגד באיירן מינכן זו האכזבה הגדולה ביותר שלו מאז עבר לעמוד על הקווים: "לא התחרינו ברמות האלה בשנים האחרונות וזו התוצאה". בגרמניה התבדחו על חשבון מרקוס אלונסו

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי הגיעה מאוד אופטימית ובטוחה בעצמה למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן, אבל החלום התנפץ במהרה. "זה הפסד ברוטאלי, זה היה לא נעים", כתבו הבוקר (רביעי) בממלכה בעקבות ה-3:0 הצורם בסטמפורד ברידג', שלמעשה חיסל את סיכויי הבלוז להעפיל לרבע הגמר עוד לפני הגומלין בעוד שלושה שבועות בגרמניה.

אחרי הניצחון בשבת 1:2 על טוטנהאם וז'וזה מוריניו, למפארד נתן אמון בריס ג'יימס הצעיר, גם מרקוס אלונסו שוב עלה בשמאל ואוליבייה ז'ירו זכה להופעה נדירה נוספת בחוד, אך סרג' גנאברי, אקס ארסנל שבשלב הבתים כבש רביעייה בלונדון נגד טוטנהאם, שוב השפיל הגנה לונדונית והמילה האחרונה הייתה של מלך שערי המפעל עד כה העונה, רוברט לבנדובסקי שחתם את תוצאת המשחק.

"באיירן מינכן קבוצה אדירה, הציגה משחק פנטסטי. אלה הבדלי הרמות כרגע", נאלץ להודות המנג'ר פרנק למפארד בסיום, "הגומלין במינכן הולך להיות מאוד קשוח עבורנו, אלא אם ניתן הכל ונתפוצץ שם. היום לא עשינו את זה, לא היה לנו אפילו ביטחון עם הכדור. זו בוודאי האכזבה הכי גדולה שלי מהקבוצה העונה". אם לא די בכך, מהגומלין ייעדר ז'ורז'יניו שספג שלושה כרטיסים צהובים.


למפארד המאוכזב יורד מהדשא (BEN STANSALL/AFP via Getty Images)

עוד אמר למפארד: "רצינו מאוד לבוא ולשחק כמו שעשינו כל העונה, אבל היום איבדנו את זה. זה משהו שיכול לקרות כשכל העיניים עלייך, אז זה שיעור שקיבלו היום השחקנים שלי על הרמות שאנחנו רוצים להגיע אליהן. צ'לסי לא התחרתה בשלבי הנוק אאוט האלה בשנים האחרונות ומה שקרה זו תוצאה של המציאות. זה המצב".

כוכב באיירן מינכן, סרג' גנאברי שבצעירותו היה בארסנל, לא זכה לקרדיט ועזב את לונדון לאחר ארבע שנים בהן בעיקר הושאל, הודה: "אני מאוד אוהב להגיע ללונדון כי יש לי שם חברים ורבים מהם גם היו ביציע ונתנו לי כוח במשחק". בממלכה כמובן שוב עסקו בעזיבתו את ארסנל ואפילו ציטטו את מאמנו כמושאל בווסט ברומיץ', טוני פוליס שטען כי נכון לאותם ימים "הוא לא היה ברמה הנדרשת".

בגרמניה גם מאוד נהנים לצחוק על מרקוס אלונסו הספרדי, שבנוסף להיותו שותף לתבוסה הוא גם הורחק בכרטיס אדום בפיגור 3:0 בעקבות עבירה מאוד מיותרת ללא כדור, זאת מכיוון שרק לפני כשנה הוא אמר בראיון ל"סקיי": "הליגה האנגלית היא הקשה בעולם. למה שמישהו ירצה לעזוב אותה בשביל לעבור לבאיירן מינכן?". כעת, ברשתות החברתיות, הבדיחה היא בהחלט על חשבונו של המגן.


גם כוכב העבר האנגלי, גארי ליניקר שבשנים האחרונות משמש כאחד הפרשנים הבכירים באנגליה, הצטער לראות את פערי הכוחות אמש בלונדון ולא שכח שרק בשנה שעברה היו לאנגליה ארבע נציגות במשחקי הגמר של ליגת האלופות והליגה האירופית: "לפני שנה בדיוק כולנו דיברנו על הדומיננטיות של הכדורגל האנגלי באירופה, אבל פתאום הקבוצות נמצאות בלחץ. אף אחת אפילו לא הבקיעה" (גם ליברפול וטוטנהאם הפסידו, 1:0 לאתלטיקו וללייפציג בהתאמה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי