באנגליה מחמיאים: פפ העביר מסר לאופ"א עם משחקו הטוב ביותר בסיטי

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

גווארדיולה הפך למאמן המצליח ביותר מול הבלאנקוס ואמר אחרי ה-1:2: "אנחנו רק בחצי הדרך, אם יש קבוצה שיכולה להפוך את התוצאה היא ריאל מדריד". וגם: מה חשב ז'סוס על התפקוד בכנף?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אולי זה מאבק האליפות שהסתיים מוקדם מהצפוי או עונש ההשעייה מהמפעלים האירופים בשנתיים הקרובות, אך נראה שליגת האלופות הוא המפעל היחיד שנותר למנצ'סטר סיטי העונה ואמש (רביעי) הציגה את אחד המשחקים האירופים המרשימים שלה בשנים האחרונות כאשר ניצחה 1:2 את ריאל מדריד בבנרבאו והשיגה מקדמה משמעותית בעוד שלושה שבועות באתיחאד.

באנגליה נכתב על המאמן פפ גווארדיולה שהעביר מסר לאופ"א עם הניצחון הכי מרשים שלו עד כה בליגת האלופות, ומעבר לחשיבות היריבה הקשה המנג'ר של מנצ'סטר סיטי הפך לראשון אי פעם שמנצח את ריאל פעמיים בבירת ספרד עם שתי קבוצות שונות, כאשר עשה זאת עם ברצלונה ב-0:2 בשנת 2011.

פפ גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "היינו עדיפים. ספגנו דווקא כשהיינו עדיפים והבקענו בדקות בהן ריאל מדריד שיחקה יותר טוב. עם זאת עברנו רק מחצית מהתמודדות ועם יש קבוצה שיכולה לבצע מהפך היא ריאל מדריד".


"היינו עדיפים". פפ גווארדיולה מנתח את הניצחון של מנצ'סטר סיטי (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

לפני המשחק אמר זידאן שעבורו גווארדיולה הוא המאמן הטוב בעולם, ובסיומו הקטלוני נשאל על כך: "אני בטוח שזידאן ואנשיו ינתחו את המשחק ויראו בדיוק מה עשינו, כך שהגומלין יהיה משחק חדש ושונה לגמרי. עלינו להיות זהירים ולהיערך למה שהוא עלול להכין, להתאים את עצמנו ולעשות הכל כדי לנצח גם במשחק הבא".

גווארדיולה התייחס גם לעונש ההרחקה מליגת האלופות בשנתיים הבאות: "לי ולשחקנים אין שליטה על מה שקורה מחוץ למגרש. ליגת האלופות זהו מפעל מאוד מיוחד והשחקנים שלי לא צריכים מוטיבציית יתר בגלל העונש. השחקנים כולם מגויסים למטרה להצליח ורוצים לעמוד במטרה בשביל עצמם ובשביל הקהל (ולא בגלל עונש). אני רוצה להיות כן ולומר את האמת – זה ממש לא קל למועדון לחיות עם העונש הזה, אבל אני אופטימי שהכל יסתדר. אנחנו בינתיים נעשה את הכל כדי לעזור למועדון לנצח משחקים. ההנהלה, עורכי הדין וכל השאר יפעלו מול אופ"א כדי לשכנע שהמועדון לא עבר שום עבירה".

כובש השער הראשון גבריאל ז'סוס התייחס להצבתו בכנף: "אני עולה למגרש כדי לעזור לחברים שלי וזה לא משנה אם אני צריך לרוץ קדימה או אחורה. אני צריך לעזור לקבוצה ולפעמים זה קורה בעמדות פחות מוכרות לך".


"אני עולה למגרש כדי לעזור לחברים שלי". גבריאל ז'סוס (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

גם קווין דה בריינה שלראשונה בליגת האלופות הבקיע ובישל במשחק בודד התייחס לניצחון מדריד: "התקשינו לשחק ברבע השעה הראשונה, אבל התחלנו את המחצית השנייה בצורה טובה מאוד, הגנבנו טוב והשער של ז'סוס היה נפלא. אנחנו רק בחצי הדרך והגומלין הוא בעוד שלושה שבועות ויהיה חשוב לנצח בו. כעת נתרכז במשחק נגד אסטון וילה ביום ראשון. 

מה שמעיב על ניצחון הסיטיזנס הוא פציעה נוספת של הבלם איימריק לאפורט, שרק בשבועות האחרונים התאושש וחזר לסגל אחרי שהחלים מפציעה קשה בברך. לאפורט נאלץ לצאת אתמול בברנבאו כבר אחרי 33 דקות וייבדק ביממה הקרובה, לאחר שזו לא הפעם הראשונה שמאז התאושש מהפציעה התלונן על כאבים, על אף שרשם כבר ארבע הופעות. גווארדיולה אמר אמש בנוגע לפציעתו: "מאוד קיווינו שהוא חזר ויהיה איתנו עד סוף העונה, אבל לצערי אנחנו מאוד סובלים העונה מפציעות בהגנה. נמשיך עם אוטמנדי ופרננדיניו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי