"ריאל מדריד איבדה את הקסם שהיה לה בליגת האלופות"

קאסמירו
קאסמירו | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

הבלאנקוס ספגו מכה קשה ב-2:1 למנצ'סטר סיטי רגע לפני הקלאסיקו: "עלולים לאבד גם את הליגה ביום ראשון", הודה ויניסיוס ג'וניור. זידאן דווקא מרוצה: "זה יכול היה להסתיים גרוע יותר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

"ריאל מדריד איבדה את הקסם שלה בליגת האלופות": לא סתם זו הכותרת שבחרו אמש (רביעי) באתר האינטרנט של העיתון "מארקה". במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אמר הבלם והקפטן סרחיו ראמוס שנוצר קסם כשריאל מדריד משחקת במפעל – אבל אם להסתמך על 90 הדקות בהפסד 2:1 למנצ'סטר סיטי, כנראה שלא נשאר מזה יותר מדי.

הבלאנקוס אמנם זכו בליגת האלופות שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות, אבל למשחק מול אלופת אנגליה אתמול בסנטיאגו ברנבאו הם הגיעו אחרי שני משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון ובידיעה שכבר ביום ראשון הם יארחו את משחק העונה, את הקלאסיקו הגדול נגד ברצלונה, ובהחלט כבר ניתן לומר שריאל מדריד נמצאת בעיצומו של משבר.

"קאסמירו רשם את המשחק הכי גרוע שלו בריאל מדריד ביום הכי גרוע שאפשר", נכתב על הברזילאי שאיבד את הכדור בדקות הסיום ולמעשה יצר את הסיטואציה שאילצה את סרחיו ראמוס לעצור את גבריאל ז'סוס בדרך לשער ולקבל כרטיס אדום, "כשהוא ודני קרבחאל משחקים ככה, אין סיכוי לעשות כלום", נכתב בנוסף על המגן שהכשיל את ראחים סטרלינג. היחידים מבין שחקני ריאל מדריד שעוד זכו למילים טובות היו השוער טיבו קורטואה והמגן פרלאן מנדי וגם ויניסיוס ג'וניור, עליו נכתב כי "היה הבולט מבין שחקני ריאל מדריד בהתקפה וגם בישל לאיסקו, אבל בסוף נגמר לו הכוח".

גם המאמן זינדין זידאן לא חמק מביקורת ומצא את עצמו צריך לענות על לא מעט שאלות קשות בסיום המשחק: "שיחקנו טוב במשך 75 דקות ואנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה, אבל יש עוד 90 דקות לפנינו. עלינו להישאר חיוביים. נכון שהתוצאה לא מבשרת טובות, אבל במהלך המשחק עשינו דברים בצורה טובה עד הדקות האחרונות ואם אנחנו רוצים לעבור שלב אז אין לנו ברירה אלא לנצח במנצ'סטר. עשינו טעויות וזה חלק מהכדורגל".


יש לו סיבה לדאגה. זידאן (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

על האווירה בחדר ההלבשה אמר זידאן: "יש לנו כבר את הקלאסיקו ביום ראשון וזו הזדמנות עבורנו לשחק טוב ולחזור לעצמנו. פגשנו קבוצה מצוינת כמו מנצ'סטר סיטי ועשר הדקות האחרונות שלנו היו מאוד רעות, אבל זה יכול היה להסתיים גרוע יותר, קיבלנו שער ברגע הכי גרוע שאפשר וזו האמת. אם זה חוסר מזל? לא יודע. זה נכון שזה רגע קשה, אבל זה הזמן להיות חזקים ולהמשיך לעבוד קשה כדי לשנות את התמונה ביום ראשון בקלאסיקו".

כלי התקשורת בספרד עסקו רבות בשיפוט במהלך המשחק ואם הייתה הסכמה גורפת לכך שקרבחאל הכשיל את סטרלינג ברחבה ושהפנדל היה מוצדק, בכל הנוגע להרחקת סרחיו ראמוס בדקה ה-85 ישנן המון חילוקי דעות. ב"מונדו דפורטיבו" נכתב ש"גבריאל ז'סוס קפץ יותר מאשר סרחיו ראמוס הפיל אותו" וגם ב"אס" משוכנעים שלבלם לא הגיע כרטיס אדום: "לא היה הכרחי להרחיק אותו, גבריאל חיפש את המגע וקפץ", צוטט בעיתון השופט אדוארדו איטורלדה. דווקא ב"מארקה" הבהירו שהברזילאי רק שם עליו את הידיים ולא דוחף, כך שצידדו בהרחקת הבלם.

ויניסיוס ג'וניור התראיין בסיום ובחר לדבר על ההחלטה להרחיק את סרחיו ראמוס: "אני לא צריך טלפון כדי לראות את המהלך שוב, כל האצטדיון ראה את גבריאל ז'סוס דוחף קצת את סרחיו ראמוס. גבריאל לא הודה בכך אחרי המשחק, אבל בכל מקרה עלינו להרים את הראש כעת, לעבוד קשה ולהיות מפוקסים רק בלנצח את המשחק הבא. השופטים תמיד שורקים נגדנו בברנבאו, אבל ריאל מדריד תמיד חוזרת. מי שלובש את החולצה של ריאל, צריך להיות מוכן לכל משימה ואנחנו נעשה את הכל כדי להשלים קאמבק. יש לנו קלאסיקו ביום ראשון וזה משחק שבו אנחנו יכולים לאבד את הליגה".


חילוקי דעות בנוגע להרחקתו. סרחיו ראמוס (David Ramos/Getty Images)

קאסמירו, מי שחטף יותר מכולם, ניסה להישאר אופטימי: "זה עדיין לא אבוד, כי אם יש קבוצה שמסוגלת לבצע מהפך, זו ריאל מדריד. היינו מצוינים במשך 75 דקות ודווקא ברבע השעה האחרונה הלכנו אחורה וטעינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי