קלופ מוטרד מנגיף הקורונה: "האם הכדורגל שווה את הנסיעה?"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Michael Regan/Getty Images

מאמן ליברפול מוכן לקראת הקרב הגורלי מול אתלטיקו ברביעי ב-22:00 ("האתגר הכי קשה בכדורגל"), מוטרד מהווירוס ("צריך פתרון) ויקבל בחזרה את הנדרסון בזמן שאליסון ייעדר. ז'ואאו פליקס יפתח מנגד

(גודל טקסט)

איזה קרב אדיר מצפה לנו מחר (רביעי) ב-22:00. ליברפול תארח באנפילד את אתלטיקו מדריד למשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות, זאת אחרי שהקבוצה מבירת ספרד רשמה 0:1 במשחק הראשון, בו שיתקה לחלוטין את ההתקפה של אלופת אירופה. מן הסתם שאלופת אירופה מאוד רוצה לשמור על התואר אלופת אירופה, וכדי שהיא לא תאבד אותו כבר מחר – עליה להכניע את הקבוצה של דייגו סימאונה, שיודעת לעשות הגנה אולי בצורה הכי טובה בעולם.

יורגן קלופ ייאלץ כמובן להסתדר ללא השוער הנהדר שלו, אליסון, ומי שיעמוד בין הקורות יהיה אדריאן. בשורות טובות לפחות הגיעו בנוגע לקפטן ג'ורדן הנדרסון, שנפצע במפגש הקודם מול הקולצ'ונרוס, חזר לכשירות ומחר ישוב לראשונה לסגל. 

קלופ נשאל על וירוס הקורונה והמשחקים הרבים אשר מתנהלים בדלתיים סגורות: "זה לא קשור אליי כמאמן, זה עניין של להיות בן אדם. יש דברים שחשובים יותר מכדורגל. צריכים למצוא פתרון לזה, אני לא יודע מספיק. אי אפשר לפחד לצאת, כי אם נחשוש אז לא נוכל לשחק בחופשיות. אנחנו קבוצת כדורגל, אנחנו לא כלל החברה. האם הכדורגל שווה את הנסיעה? אנחנו משחקים. השחקנים שלי בריאים, מחר 22 שחקנים לא ילחצו ידיים בעלייה לדשא. כולנו נמצאים באותה סירה". 


ליברפול אחרי הזכייה בליגת האלופות בעונה הקודמת (Gettyimages)

על המשחק ההגנתי של אתלטיקו: "יש לי כבוד אליהם, אבל יש דרכים לפרוץ אותם ואנחנו חייבים למצוא אותן. אנחנו צריכים להראות שלמדנו מהמשחק הקודם בינינו. שיחקנו מול הקבוצה הכי טובה בעולם בהגנה עמוקה. זה האתגר הכי קשה שיש בכדורגל, הקהל שלנו יהיה היתרון שלנו".

מהצד של אתלטיקו, דייגו סימאונה זימן לא פחות מ-24 שחקנים למפגש ומחר ידלל שישה מהם על מנת לשמור על מתח גבוה אצל חניכיו. מי שכרגע נמצאים בספק להתמודדות הם תומא למאר ואלברו מוראטה, אשר פתחו בהרכב במשחק הראשון בין הקבוצות. קבוצתו של צ'ולו נראתה בוונדה מטרופוליטנו כמו אותה קבוצה חזקה שהגיעה להישגים נפלאים בשנים האחרונות, אך מחר מצפה לו קרב קשה יותר באצטדיון הביתי של ליברפול.

ז'ואאו פליקס המתקמבק, שחזר לעניינים בשבועות האחרונים אחרי פציעה, מרשים ואף כבש בשניים משלושת משחקיו האחרונים, צפוי לעלות ב-11 לצד אנחל קוראה וקוקה. תומאס פארטיי וסאול ניגס יפתחו במרכז הקישור.


דייגו סימאונה (Angel Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי