אמבפה התאמן וצפוי להיכלל בסגל פ.ס.ז' נגד דורטמונד

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אחרי שהוסר החשש שהחלוץ חולה בקורונה, בצרפת מדווחים שהוא יצא לכר הדשא, עבר מבחן כשירות ואף עשוי לפתוח בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות שייערך הערב ללא קהל

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

חדשות מעולות לפריז סן ז'רמן. לקראת הגומלין הערב (רביעי, 22:00) שייערך ללא קהל בין פ.ס.ז' לבורוסיה דורטמונד אחרי ה-2:1 לגרמנים במשחק הראשון, קיליאן אמבפה צפוי לעמוד לרשותו של תומאס טוכל ויהיה חלק מהמאמץ של אלופת צרפת בניסיון לנצח כדי שלא למצוא את עצמה מחוץ לרבע הגמר.

כזכור, ביומיים האחרונים החלוץ לא התאמן בעקבות כאבי גרון ואתמול אף דווח על החמרה במצבו ובגינה הוא עבר בדיקות לאבחון נגיף הקורונה, אולם לאחר שהתוצאות אובחנו כשליליות, הבוקר, שעות לפני המשחק, חל שיפור במצבו, הוא יצא לאימון בוקר שגם שימש עבורו כמעין מבחן כשירות ועל פי הדיווחים הוא ייכלל בסגל לאחר שהתאמן כרגיל.

מדובר בדיווח של "רדיו מונטה קרלו", אולם שם גם טענו שהעובדה שאמבפה נצפה הבוקר מתאמן במתחם האימונים לא אומרת שהוא בהכרח יפתח בהרכב לאחר שהחמיץ את האימונים ביומיים האחרונים. עם זאת, ההערכה היא כי מדובר במבחן כשירות שאותו, ככל הנראה, עבר בהצלחה ומכאן שגם אם לא יפתח, יעלה מהספסל במידת הצורך.


אמבפה וניימאר. ישתפו פעולה הערב במשחק? (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי