הצעה: ליגת האלופות תוכרע בשיטת פיינל פור בטורקיה

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות
ליגת האלופות | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

כדי למנוע כמה שיותר נסיעות מיותרות ולסגור את המפעל עם כמות משחקים נמוכה ככל הניתן, באופ"א חושבים לערוך את השלבים המכריעים באיסטנבול ולקיים את הגמר כמתוכנן. הצעה דומה תהיה גם בליגה האירופית

(גודל טקסט)

דחיית כל המפעלים האירופיים בעקבות נגיף הקורונה, מעלים המון סימני שאלה לקראת המשך העונה וביום שלישי אופ"א צפויה להודיע מתי ובאיזו מתכונת יחזרו ליגת האלופות, הליגה האירופית וגם על עתידה של יורו 2020.

בינתיים ב'אס' דווח הבוקר (ראשון) שנשקלת האפשרות לשנות את השיטה באופן חד פעמי לפורמט של פיינל פור באיסטנבול, כאשר ארבע הקבוצות שיגיעו לחצי הגמר יקיימו משחק אחד בשלב ארבע האחרונות והגמר ייערך כמותכן ב-30 במאי. בנוסף אופ"א עשויה להגיש הצעה זהה לגבי משחקי הליגה האירופית שייערכו בגדנסק.

כאמור ההצעה תעלה לדיון ביום שלישי, מול 55 נציגי אופ"א בפגישת וידאו. מנהל התחרויות של אופ"א ג'ורג'יו מרקטי, יציג את כל התוכניות אף על פי שאיש לא יודע מתי המשבר אכן יסתיים והקבוצות יחזרו לשגרה.

העדיפות של אופ"א היא קודם כל לסגור את שלב שמינית הגמר, כאשר נותרו עוד ארבע משחקים ואת שלב רבע הגמר לקיים עם מפגש אחד באצטדיון נטרלי ולאחר מכן לקיים כאמור את הפיינל פור בטורקיה, כדי למנוע כמה שיותר נסיעות מיותרות.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי