הרצוג שומר על כושר, ניימאר במצב רוח טוב במיוחד | עדכונים שוטפים

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

מאמן הנבחרת פרסם עדכון מאוסטריה, כוכב פריז סן ז'רמן העלה סרטון שלו רוקד בברזיל. וגם: אופ"א תחליט לגבי המשך העונה והשלמת ליגת האלופות ופתיח טרים השתחרר מבית החולים

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

חזרה לשגרה עדיין נראית רחוקה בשל משבר הקורונה, אך חובה לשמור על אופטימיות. הקבוצות מגיעות לאט לאט להסכמים עם השחקנים שמבינים את המצב ומקצצים בשכר, לא מעט כוכבים שולחים מסרים של אופטימיות וישנן הערכות קלות שניתן יהיה לחזור לשחק ביוני. אנחנו כמדי יום נקבץ עבורכם בספורט1 את כל העדכונים על הספורט בצל הקורונה. גולת הכותרת: היום תתקיים שיחה של אופ"א עם 55 הפדרציות ובה תתקבל החלטה לגבי המשך עונת 2019/20.

עדכונים שוטפים: יום רביעי 1.4.2020
* אדי האו, מנג'ר בורנמות', הפך למאמן הראשון בפרמיירליג שמקצץ בשכר שלו. האו החליט על כך בעצמו והמועדון הודיע כי הקיצוץ יחול גם על אנשי הצוות והעובדים.

* קבוצה נוספת שהודיעה על קיצוץ של כל עובדי המועדון ובהם כמובן גם הצוות המקצועי והשחקנים היא מיינץ מהבונדסליגה הגרמנית: "אנחנו רוצים להבהיר רק דבר אחד: אנחנו נתגבר על המשבר הזה ביחד", מסר הבעלים.

* מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, היישר מביתו באוסטריה שם הוא שומר על בידוד עם משפחתו, תיעד כיצד שומרים על כושר ובועטים לשער.

* נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין יקיים היום שיחה עם 55 הפדרציות באירופה כדי להחליט על עתיד עונת הכדורגל 2020/21. ישנם שלושה תאריכים לסיום הליגות: אמצע מאי, יעד שנראה פחות ריאלי כרגע, יוני או ספטמבר. נכתב כי צ'פרין בטוח שיהיה אפשר לחדש את המשחקים, גם אם בדלתיים סגורות, עד חודש יוני.

 
לגבי ליגת האלופות, ארבעת משחקי הגומלין בשמינית הגמר יושלמו (מנצ'סטר סיטי נגד ריאל מדריד, יובנטוס נגד ליון, באיירן מינכן נגד צ'לסי וברצלונה נגד נאפולי), שלב רבע הגמר יתקיים כמשחק בודד ולאחר מכן מתוכנן פיינל-פור בסוף השבוע האחרון של יוני, בטורקיה, כשהאפשרות לשנות את מיקום הגמר בהחלט נשקלת.

גריזמן חוגג נגד נאפולי. מתי ייערך הגומלין? ( FILIPPO MONTEFORTE / Contributor)

* חדשות טובות: פתיח טרים, מאמן גלאטסראיי (66), שאושפז בבית חולים במולדתו במשך שבוע בשל הידבקותו בקורונה – השתחרר לביתו, שם ימשיך בתהליך ההחלמה ויישאר כמובן בבידוד. "זה מבחן שכל העולם עובר, מי ייתן וכולם ינצחו. אני לומד מהמבחן הזה הרבה, אעריך יותר הכל, ואחרי ההסגר אבלה יותר זמן עם משפחתי והאנשים שאני אוהב. אנסה לסלוח יותר, להיות שקט יותר ופחות עצוב. סיימתי את השלב בבית החולים ואני ממשיך לביתי. אני מודה לכולם. הישארו בבית כל עוד אפשר", אמר.
 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tüm dünyanın geçtiği bir sınav bu… Kimimiz virüsle, kimimiz sabırla, kimimiz akıl ve izanla sınanıyoruz. Allah, herkesin sınavını, kalbine göre versin… Ben, bu sınavdan çok şey öğrenerek çıkacağım. Daha çok kıymet bilecek, karantina süreci sonrası aileme ve sevdiklerime daha çok vakit ayıracağım. Ürettiğim, katkı sağladığım her şeyin bana daha çok huzur vermesini sağlayacağım. Daha çok affedeceğim, daha az üzülmeye çalışacağım. Hastane aşamasını tamamlayıp evimdeki aşamaya geçiyorum. Bu süreçte başta Prof.Dr.Ferah Ece olmak üzere tüm Liv Hospital doktorlarına, çalışanlarına; desteğini, duasını eksik etmeyen büyüklerime, arkadaşlarıma, dostlarıma; oyuncu evlatlarıma ve yol arkadaşlarıma; başta kalbi sarı kırmızı atan canlarım olmak üzere tüm renklere gönül vermiş kardeşlerime; sabırla ve umutla yanımda olan aileme teşekkür ederim. Ne olur, imkanlarınız el verdiğince evinizde kalın ve kendinizi koruyup önlemlerinizi alın. Dün olduğu gibi bugünden sonra da ettiğim her duada, bu virüsle mücadele eden tüm savaşçılar ve hayatlarını, hayatlarımız için adayan tüm sağlık emekçileri olacak. Herkese elim kalbimde şükranlarımı sunuyorum…

A post shared by Fatih TERİM (@fatihterim) on

* אנטוניו קנדרבה, המגן של אינטר, סיפר על הקשיים בזמן הקורונה: "לא ציפיתי לתרחיש דומה למה שקורה בסין. הסמל של התקופה הזו הם התמונות של האחיות בית החולים, עם עייפות, פנים עצובות ומסכי מגן. זה נורא. אני רוצה להודות להם על המאמץ. משפחתי ברומא וזה קשה, לא יכולתי לפגוש את אבי שהיה חולה כשנה – זמן רב. קנדרבה הוסיף שהצטער עבור דניאל רוגאני מיובנטוס, השחקן הראשון שנדבק בנגיף בסרייה א', ובעיקר חשש עבור משפחתו. על סיום הליגה: "אולי זה לא אופטימלי לשחק עד יוני או יולי, אבל הלוואי וזה יקרה. מדברים על הסקודטו כעת אבל לדעתי זה לא נראה לי הוגן. ברגע זה הסקודטו האמיתי היא שכולם ינצחו את הנגיף".

* איגלי טרה, המנהל הספורטיבי של לאציו, רמז שבקרוב גם בקבוצתו יהיו קיצוצים. "אנחנו עדיין צריכים לחשוב על זה. השחקנים שלנו לדעתי עדיין לא דיברו על זה. אני כן רואה אותנו מקצצים משכורות בקרוב. זה מרגיש כאילו אנחנו חיים בסרט אימה. בהתחלה הכל נלקח יותר בקלילות. זו כבר לא סיטואציה קשה אלא ממש מלחמה. בכל יום מתים אנשים רבים, זה אסון ענק למדינה".

* כפי ששמתם לב, באנגליה עדיין לא דובר על קיצוצים בשכר השחקנים. לפי "דייל מייל" במועדונים חוששים לבקש זאת מכוכבי הקבוצה מכיוון שהשחקנים עלולים לטעון להפרת חוזה ולתבוע את הקבוצות ברמה המשפטית, ואולי הדבר אף יביא לשחרורם. נטען כי תתקיים שיחה עם איגוד הכדורגלנים המקצועיים בשיתוף ההתאחדות במטרה להגיע להסכם על דחיית שכר.

 

* ניימאר תמיד במצב רוח טוב. כוכבה של פריז סן ז'רמן שנמצא כרגע במולדתו ברזיל, כמובן, פרסם סרטון שלו רוקד ונהנה מהחיים על אף מזג האוויר הלא ממש קייצי.

* איסיל, אשתו של רושטו רצ'בר, שוער העבר של נבחרת טורקיה, הסבירה את ההתדרדרות במצבו: "72 השעות האחרונות היו קשות מאוד ואני מקווה מעכשיו שהמצב ישתפר. אני מודה לכל מי שבצד שלנו. הנגיף הזה לא עוגן בגרון או באגף, הוא זז במהירות והגיע לריאות. היה לו חום במשך כמה ימים, תסמינים שאותם לא חווה קודם. הוא סבל מחולשה חזקה, עייפות, אובדן התיאבון, הוא לא דיבר והדופק שלו לא היה סדיר מעבר לשיעול שלא נגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי