דיווח: אופ"א שואפת לקיים את גמר ליגת האלופות ב-29 באוגוסט

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות
ליגת האלופות | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

על פי ה-"BBC", התאחדות הכדורגל האירופי בוחנת אפשרות לחדש את המפעלים הבינ"ל ביולי ולהכריע את הצ'מפיונס ליג דרך טורניר נוק-אאוט שיימשך שבוע, לאחר סיום הליגות המקומיות

(גודל טקסט)

חברי הדירקטוריון של אופ"א יקיימו ישיבה בעוד שבוע לצורך המשך הדיונים על השלמת עונת הכדורגל שהופסקה עקב נגיף הקורונה, ועל פי דיווח שפורסם הערב (חמישי) ב-"BBC", בהתאחדות האירופית שוקלים לערוך את גמר ליגת האלופות ב-29 באוגוסט ואת גמר הליגה האירופית שלושה ימים לפני כן.

שני תרחישים נבחנים על מנת להוציא את הרעיון לפועל: הראשון הוא לשחק את רבעי וחצאי הגמר בשיטת הבית וחוץ הנהוגה באופן קבוע, ביולי ובאוגוסט. השני הוא לעבור לשיטת נוקאאוט החל משלב שמונה האחרונות ולהשלים את ליגת האלופות במיני-טורניר שייארך כשבוע, לאחר שיסתיימו הליגות המקומיות. בליגה האירופית אופ"א תתקשה יותר לקבוע לוח זמנים, שכן אף לא אחד ממשחקי שמינית הגמר שוחק עדיין.

בהתאחדות האירופית מקווים שאפשר יהיה לחדש את הליגות המקומיות בחודש יוני ואז יהיה ניתן לקיים את המפעלים הבינלאומיים במקביל, אך תרחיש שכזה נראה לא סביר כיוון שהמדינות אינן צפויות להתגבר על המגיפה תוך פרק זמן שישאיר לקבוצות כשלושה שבועות להתכונן לחזרה לפעילות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי