מוריניו מודה: "לפעמים התנהגתי כמו זבל, אבל הייתי אני"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

עשור בדיוק אחרי הטרבל ההיסטורי עם אינטר, המאמן מספר על מערכת היחסים עם שחקניו באותם ימים ועל המעבר לריאל מדריד זמן קצר לאחר מכן: "לא יכולתי לסרב להם בפעם השלישית"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

מי היה מאמין, אבל כבר עשור עבר מעונת הטרבל של אינטר. היום (שישי) לפני עשור הצליחו ז'וזה מוריניו ושחקניו להיות הראשונים באיטליה לזכות בטרבל היסטורי, אז המאמן, שלימים החל לכנות את עצמו "המיוחד", זכה בפעם השנייה בליגת האלופות ולמעשה הגיע לשיא הקריירה אחרי הזכייה עם פורטו שש שנים קודם לכן ושתי אליפויות אנגליה עם צ'לסי.

לכבוד התאריך שהפך להיסטורי באיטליה ועבור המילאנזים בפרט, התראיין מאמנה של טוטנהאם כיום ל"גאזטה דלו ספורט" וסיפר על מערכת היחסים עם השחקנים – דבר שבשנים האחרונות, בוודאי בקדנציה השנייה עם צ'לסי ובייחוד בריאל מדריד, היה לו לרועץ: "אני המאמן והם השחקנים, אמפתיה נסמכת על כך שהם מקבלים אותי כמו שאני. זה כמו פאזל. באינטר היו אנשים שחיכו שיגיע אחד כמוני, שישלים את הפאזל. אני אף פעם לא מזייף, אני תמיד מי שאני וזה הכל. לפעמים גם התנהגתי כמו זבל, אבל הייתי אני".

עוד מוריניו סיפר על מערכת היחסים המורכבת עם שחקניו באינטר באותם ימים: "אחרי שהפסדנו לאטאלנטה, הייתי מאוד אלים בחדר ההלבשה ואמרתי לשחקנים שהם זכו באליפות של חרא. אחרי זה הבנתי שהם מאוד נעלבו ולקחו את זה בצורה קשה והתנצלתי. תמיד הייתי בשיא שלי כשהרגשתי בבית, במקומות שהייתי 200 אחוז שלם עם עצמי ועם הקבוצה ונותן את כל הלב שלי, וזו הסיבה שב-22 במאי 2010 במדריד שמחתי לראות את כולם חוגגים ונתתי להם לחוות את זה עד הסוף.


אינטר חוגגת במדריד לפני עשור (CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images)

"אני כבר זכיתי בליגת האלופות וחשבתי על עצמי בזכייה הראשונה, אז באינטר כבר לא הרגשתי ככה כשזכינו – אבל ככה זה במשפחה, כשאתה הופך לאבא אתה מבין שיש מישהו חשוב ממך ואתה במקום השני בחשיבות. גם 10 שנים אחרי זה אנחנו מאוד מחוברים, לאחרונה אפילו דיברתי עם הנהג שלי מאותם ימים. איפה עוד תראו קבוצה שעשר שנים אחרי זה המאמן מדבר עם מי שהיה הנהג שלו? זו אינטר בשבילי, אלה האנשים שלי".

"המיוחד" גם התייחס לימיו בריאל מדריד, שמינתה אותו למאמן בקיץ 2010: "זה לא נכון שחתמתי על החוזה עוד לפני גמר ליגת האלופות, אבל רציתי לעבור לריאל וגם סירבתי לעבור לשם עוד קודם לכן כמאמן צ'לסי, אז לא יכולתי לסרב בפעם השלישית. מוראטי (נשיא אינטר) גם ידע שאני רוצה לעבור לשם ואמר לי אחרי הזכייה בליגת האלופות שאני יכול לעזוב. ולמרות הכל, באינטר הייתי שמח יותר מאשר בריאל מדריד".


מוריניו לאחר הזכייה השנייה בליגת האלופות (CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי